A doua zii,Ceausescu se gandeste sa inspecteze scolile si cluburile lor.Acesta ajunge la clubul de Curve si il gaseste pe toti intr-un concurs de masturbare.Domnu presedinte a stat sa urmareasca tot concursul pana cand castigatorul a iesit Yuri.Ceausescu nici nu il vazuze din prima.
*Ceausescu mind*
Asta e baiatul care mi-a facut cioca sa se scoale.Trebuie sa il veolez sa fie doar al meu!"
*Ceausescu mind incheiat*
Acesta merge la urechea lui Yuri si ii zice "Dediz,i uat reip iu"
Yuri se uita la el cu o fata de "credeam ca nu mai intrebi"
Yuri il ia pe ceausescu in camera speciala de futut.Yuri isi da hainele jos iar lui ceausescu ii iese borsul pe nas.
-Dedi vreau sa iti sug pula!
-Si ce mai astepti?
Apoi ceausescu ii suge pula lui Yuri pana ii iese ciclu prin ea.Yuri il dezbraca pe Ceausescu si il fute grav in cur pana nu mai stie sa mearga si lesina.Yuri ii manaca sperma si dupa se pune pe jos si se masturbeaza.Yuri isi ia vechiul vibrator si il baga lui Ceausescu la pula acesta trezinduse si incepu sa geme de placere.Pe langa vibrator,Yuri ii pune mana pe pula pana ii iese si lui ciclu prin ea si il fute.Toate in acelas timp.Yuri se imbraca inapoi si il lasa pe domnu presedinte intins pe jos in curul gol.
-Cine vrea sa il mai fute pe ceausescu sa stie ca e pe jos.
Toti dupa ce au auzit asta sau dus in camera de futut si l-au futut grav pe ceausescu si s-au mai futut intre ei.
Yuri se plictisea asa ca sa gandit sa il mai fute odata le ceausescu.Isi lua noul vibrator si se duse la el.Acesta a folosit aceasi metoda.Pula-n cur,vibrator la pula si mana pe ea.____________________________________
Sa ma bata dumnezeu ca mi-a dat borsul pe nas de la atata ras.Nu ma spuneti lu d'zeu pa si scz daca is greseli
CITEȘTI
CeausescuxYuri//Yaoi
SpiritualUn baiat gay dintr-un club de gay futurist isi va gasii sufletul pereche?Si daca da,cine poate fii acest domn?Cititi ca sa aflati