Atsumu boş bildirim kutusuna bakınca yüzü asıldı. Neden aniden kaybolup duruyor?
Osamu: Bırak artık, ısınmaya başlamamız gerekiyor
Atsumu: evet evet, biliyorum...
Kafasından gizemli çocuk hakkındaki düşünceleri atmaya çalışarak spor salonuna doğru yürümeye başladı. Itachiyama takımı çoktan varmıştı ve antrenmana başlamıştı. Yere çarpan voleybol topu sesleri spor salonunda yankılanıyordu.
Atsumu: Lanet olsun, ne kadar da çok oyuncuları var.
Atsumu NERDEYSE kıskanmıştı.
Osamu: Kes şunu. Bizim takımımız da aşağı yukarı aynı sayıda oyuncuya sahip.
Atsumu: Her ne haltsa işte Samu...
Aran: Bu elemanlarla maç yapmayalı uzun zaman oluyor.
Kita: Evet, oldukça zor rakipler ama üstesinden gelebiliriz.
Atsumu: Aynen, başarabiliriz. O Sakusa denen herife kimin takımı daha iyiymiş gösterebilirim.
Atsumu patmaklarını çıtırdattı.
Kita: Sakusa'ya sataşma Atsumu...
Aran: Boşver, çoktan Atsumu diyarına göçmüş bile baksana.
Osamu iç geçiriken Atsumu gözlerini spor salonunun diğer tarafında duran Sakusa'ya kilitledi. Büyük ve sahte bir gülümsemeyle ona baktı.
Sakusa, Atsumu'nun beklediği gibi bakışlarını kaçırmak yerine doğrudan Atsumu'ya bakmaya devam etti.
Atsumu: Samu, bu neden dik dik bakıyor?
Osamu ikisine de gözü gezdirdi.
Osamu: Ona ne yaptın?
Atsumu: Hiçbir şey!! Yemin ederim! Sadece ona gülümsemiştim.
Osamu homurdandı.
Osamu: İşte o yüzden.
Takım arkadaşlarından birisi kendisine seslenince sonunda Sakusa bakmayı kesmişti.
Atsumu ürperdi. İşte bu tuhaftı...
*****
Atsumu kendini oyuna veremiyordu. Pas attığı topar ya çok alçak kalıyordu ya da çok yüksekten gidiyordu. Üstelik hareketleri her zamankinden yavaştı.
1. Setin kazananı Itachiyama olmuştu.
Osamu: Bugün neyin var?
Kita: Kendini bariz bir şekilde oyuna veremiyorsun.
Atsumu: Yok bir şeyim.. Sanırım.. Off BİLMİYORUM
Atsumu'nun söyledikleri yalan sayılmazdı. Gözlerini Sakusa'nın bulunduğu yere kaydırdı ve onun çoktan kendisini süzüyor olduğunu gördü.
Gördün mü? İşte sorun BU!
Oyun boyunca Itachiyama'nın smaçörü kendisine bakmayı kesmemişti. Atsumu, Sakusa'nın smaç basarken bile kendisine baktığına yemin edebilirdi. Bu durum Atsumu'yu çılgına çeviriyordu.
Osamu: Mesele hala şu gizemli numara mı? İnanamıyorum, çocuk gibi davranıyorsun.
Atsumu: Hayır! Mesele bu değil. Bak sorun neyse halledicem. Endişelenmeyi kes...
*****
Atsumu 2. sette kendini toparlayıp sadece kendi oyununa odaklanarak elinden geldiğince en iyi oyununu sergilemeyi başarmıştı. Birkaç ufak bakış kendisini dağıtamazdı. Hayır. O bundan çok daha iyidi. Ama yine de bunun oldukça rahatsız edici olduğu gerçeği değişmiyordu.
2. seti kazanan Inarizaki olmuştu.
Atsumu: Pekala, benden ne istiyorsun?!
Atsumu filenin arkasından Sakusa'ya bakış attı.
Sakusa: Ne?
Atsumu: Neden bana bakıp duruyorsun?
Sakusa dalga geçercesine cevap verdi:
Sakusa: Biraz küstahlık var sanki, ne dersin?
Atsumu: Ah kes tıraşı. Sadece şunu yapma artık. Çok tuhaf.
Sakusa onaylamayan bir tavırla gözlerini devirecekken düdük çaldı ve beraberliği bitercekleri son seti oynamaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A "mystery" number ((sakuatsu))
FanfictionAtsumu nerden geldiği belirsiz mesajlarla uğraşmaktan pek de şikayetçi sayılmazdı... [ÇEVİRİ/texting+düzyazı]