Era deja a 3-a zi si nimic nu parea sa se schimbe.Razele soarelui cel batran dansau linistite pe strada cea neagra ce inconjura complexul.Eu si prietenele mele ne-am dus dimineata la cursuri,dupa care am fost la masa .Am hotarat ca astazi sa nu facem nimic.O oboseala coplesitoare ne prinsese pe toti.Baietii au venit la noi in camera pentru a ne acompania .Am inceput sa discutam despre cum am dorii sa se termine tabara ,insa nu am putut fii chiar sincera in legatura cu ceea ce-mi propusesem cu adevarat in tabara deoarece ochii lui eram atintiti pe mine.
Anna:Nu-mi vine sa cred ca deja s-a scurs jumatate de tabara..
Eric:Mie-mi spui?Si nu poti spune ca ne-am distrat asa bine...
Ellie:E deja a 3-a zi de tabara si noi nici bautura nu ne-am luat
Mirabelle:Ellie,nu vreau sa te imbeti
Kate:Lasa ca am avem noi grija de ea
Seb:Chiar vreau sa beau,insa nu am vazut nici un magazin prin preajma.
Eric:Am aflat de unul,insa e la 3 km distanta de aici
Eu:Cred ca-ti bati joc de mine
KAte:N-avem ce face.Nu mai avem nici tigari,suc & shits
Eric:A,pai..Mergem astazi pana acolo?
Ne-am uitat unii la alti si am inceput sa ne cotrobaim prin genti dupa portofel
Eric:Copii,dar mergem toti?Profele vor observa
Alex:Mergem noi doi si inca 2 fete
Eu:Merg eu cu Ellie
Si astfel ,am pornit spre magazin , fiind pedepsiti de aprigul soare cu imensa lui dogoare.Drumul parcus a fost unul lung si destul de plictisitor ,insa eram nevoiti sa-l parcurgem din cauza celor necesare.Ne-am intors alene cu sute de plase , ce abia puteau fi carate.Ajunsi in hotel,ne-am dus fiecare in camere noastre pentru a putea despacheta.
Inainte de a merge in sala mare, baietii au venit in camera noastra pentru a aduce bauturile.Fiecare a baut in asa fel incat sa nu se imbete.Intr-un final,am coborat si ne-am alaturat asa-zisei petreceri.
Odata terminata petrecerea,eu,Kate,Seb,Ellie si Alex ne-am dus la rau.Am inceput sa vorbim despre viitoarele noastre relatii sau despre ce ne-am dori de la o relatie.La un momendat ,Kate intreaba subtil
Kate:Seb,dar tu mai esti cu Alison?
Seb incepe sa rada si raspunde pe un ton neserios:Nu
Ellie:Repede le mai schimbi
Seb: Oricum are prieten
Eu:Tocmai,si tu in timpul asta te sarutai cu ea.Nu e okay ceea ce ai facut
ALex:Eu nu ma bag
Seb:Si ce treaba ai tu?Daca fata asa a vrut.
Imi dau ochii peste cap,abtinandu-ma sa nu-l lovesc.Ellie se apropie de mine si ma bate pe spate spunandu-mi ca nu merita.Kate imi facu din ochi , semnificand ca nu doreste sa ma enervez.Am plecat inainte sa mai aud si alte cuvinte de la el.