Capitol 3

138 0 0
                                    

Ignorand-o pe mama ca de obicei, ma imbrac cu o rochie scurta de catifea mulata.

Ajunse la restaurant ne asezam la masa unde ne astepta familia Pargaru. 

m: Ce faci, Panseluta?

P:Bine Magdi. Nu ne-am mai vazut de mult!!

A urmat o conversatie ca intre doua femei la 40 de ani. Tatal lui alexandru era plecat ca mai mereu. Incerc sa ii evit privirea lui Alex, insa el se tot uita la mn. 

A: Ce frumoasa esti... nu te-am mai vazut demult.

Nu stiu de ce dar am rosit instantaneu. Mi-am muscat buza incercand sa nu iau foc. Ce se intampla? Si de ce arata atat de bine????🥵🥵🥵

Avea bucle castanii si ochii caprui. Era foarte elegant in costumul sau negru si purta la gat cruce de aur. Parea acelasi baiat cuminte pe care mi-l aminteam.

Toata seara l-am ascultat cum a vorbit in timp ce ma uitam in ochii lui plini de lumina. La un moment dat m-a rugat frumos sa ii dau sarea, spunandu-mi numele dulce. In acel moment m-am imuiat toata.💧💧

Oare chiar a uitat tot ce i-am facut cand eram mica? Poti uita asa ceva? Oricum ar fi nu dadea semne ca ma uraste. Inca.

Nu a dat nici cand am baut sampanie imreuna dupa ce mamele noastre au plecat, nici cand m-a condus acasa, nici cand m-a sarutat, nici cand l-am adus in camera mea, nici cand a inceput sa ma dezbrace usor, nici cand era cu totul peste mine. Am inceput sa tremur cand crucea lui rece m-a atins dar caldura lui m-a linistit. 


alexandru gura de aur X y/n[18+]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum