Capitol 2

145 0 0
                                    


ma striga mama

m: Y/N !!!

eu: Da?

m: Sa nu uiti ca astazi iesim familia Pargaru la restaurant! Pune si tu niste haine mai de doamne-ajuta pe tine!

m: Am 17 ani - fac ce dracu' vreau eu!

m: Nerecunoscatoare-o! Cat traiesti sub acoperisul meu faci ce iti zic!

Mda... un schimb de replici normal. De parca ea se imbraca mai decent. Dintre noi doua, nu eu sunt cea care se culca cu un barbat diferit in fiecare seara. Mi-as dori sa nu se gandeasca doar la ea tot timpul. Moartea tatalui meu ne.a afectat pe amandoua si, inca de cand eram mica, ea nu stie cum sa scape de mine si sa fuga in orice pat prinde. Cateodata mai are momente cand isi aminteste ca este mama si mai tipa la mine, dar practic m-am crescut singura.

Cat despre familia Pargaru... ce sa va zic? Sunt prieteni de familie (sau suport financiar cum le zic eu)-doamna Pargaru se stie cu mama din gradinita. Au un baiat pe nume Alexandru. E la facultatea de teologie si stiu ca toti profesorii din liceu il lauda. "Alexandru Gura de Aur" cum ii zic. Nu l-am mai vazut de mult timp. Cand eram mica ma enerva deoarece parea mereu domnul perfect. Obisnuiam sa-i dau bully si sa-l agresez fizic. Eram o proasta frustata. Cum voi da acum ochii cu el fewgahfrywetj???(┬┬﹏┬┬)Probabil ma uraste. Si eu ma urasc.



alexandru gura de aur X y/n[18+]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum