Pohled na Taehyunga se mi po naší procházce trochu pozměnil.
Snažila jsem se pořád nemyslet na to, že je to můj učitel, ale na to, že je to člověk který mě miluje. Celkem se mi to i dařilo.Čas s ním utekl celkem rychle a bylo asi nějak jedenáct večer. Zapamatovala jsem si, že mi Jungkook řekl ať jsem doma do 23:30 a proto jsem se na Taehyunga otočila aby mi věnoval pozornost.
,,Asi už budu muset..nemohl by jsi mě odvézt?"
,,Jasně. Napadlo mě..nechtěla by jsi tenhle víkend strávit semnou? Zítra je sobota, tak bych tě mohl vyzvednout a mohli by jsme být spolu." Nervózně jsem se na něj podívala, a strčila si pramen vlasů za ucho.
,,Vím teprve pár minut co mezi námi vlastně je a ty semnou už chceš trávit víkend? Není to trochu rychlé..?"
Taehyung jen souhlasně kývl hlavou, pustil mou ruku a nastoupili jsme do auta.,,Y/N, když už vím, že to mezi námi není jen vztah učitele a žáka. Mám radost a zároveň jsem z toho trochu nervózní..ve škole se k sobě budeme muset chovat úplně jinak a tak to nechci."
Potom vyhledal moji ruku a propletl si semnou prsty.
,,To nějak přežijeme..můžeme se vídat po škole a o víkendech, když budeme mít oba čas."
Povzbudivě jsem se na něj usmála a potom se znovu koukala z okna.
,,Chodíme spolu, že? Abych to měl jasné."
Taehyung se zasmál a já se musela pousmál taky.
Celá tahle situace byla něčím vtipná ale zároveň sakra komplikovaná.
,,Hm..z mé strany ano."
Po mé odpovědi Taehyung zastavil v ulici kousek od mého domu.
Když jsem si odepla pás, otočila jsem se na něj přičemž jsem zaznamenala, jak se nahl aby byl ke mně blíž. Čekala jsem co udělá a mezitím se snažila uklidnit své srdce, které bylo jako by mi chtělo vyskočit z hrudi.
,,Mohu tě políbit..?"
Otázku nechal vyset ve vzduchu a když viděl že nic nenamítám..ruku mi přiložil zezadu na krk a poté mě pomalu ale přitom procítěně políbil.
Nejdříve jen na rty, ale když viděl, že se mi to líbí, přidal i jazyk a přitom mě hladil ve vlasech.
Po nějaké době se odpojil a já tak mohla spatřit jeho plné růžové rty, které jsou teď jen moje.
Pousmála jsem se a odhrnula mu ofinu která mu padala do očí.
,,Už půjdu."
Taehyung se oddálil a na tváři mu hrál spokojený úsměv.
,,Napiš až dojdeš..chci vědět že jsi v pořádku a taky, kdy se zase uvidíme."
,,Hm..řekla bych že v pondělí ve škole, Pane učiteli."
Provokativně jsem na něj mrkla a vystoupila z auta.Po cestě domů jsem se usmívala jak sluníčko a nemohla jsem to potlačit.
Také jsem se nemohla dočkat, až se znovu uvidíme ale zároveň jsem musela myslet na to, abych se k němu ve škole chovala opravdu jen jako žákyně a neudělala nějakou blbost.Otevřela jsem vchodové dveře a podle hlasů a světla mi došlo, že v tomto domě ještě nikdo nespí.
,,Páni, přesně na čas! Nemáš hlad?"
Jin se objevil v předsíni a kolem pasu měl zástěru.
,,Takhle pozdě už nejím..Jine, kde je Jungkook?"
,,Myslím, že je s Hobim nebo s Jiminem..kde jste se Sunmi byli?"
,,Hm..jen tak se projít a pokecat. Půjdu za tím Jungkookem." Jin jen kývl že rozumí a poté odešel zpátky do kuchyně.Vím, že to bude nepříjemné, ale myslím, že si budu muset s Jungkookem o tomhle všem promluvit..nelíbí se mi kam to jeho chování směřuje.
ČTEŠ
•my teacher is my secret love•k.th
Novela JuvenilY/N (your name) žije se svými šesti kamarády už od devíti let, a stále jsou nerozlučná parta. Do jejího života však nadejde čas stěhování a s novým prostředím i osoba, která jí život začne komplikovat. Její nový učitel matematiky, Kim Taehyung. Jak...