A kis Noah

49 2 4
                                    


2000/június/24

Én vagyok a kicsi Noah Albus Dumbledore. Albus Dumbledorenak a fia.

Most itt ülök és olvasom az apától kapott könyvet. Apa azt szeretné hogy én legyek a Roxfort legsikeresebb tanulója.

Egyszer csak apa Hopponált közvetlen mellém. Nagyot ugrottam az ilyedségtől.

-Uristen apa a szív bajt hoztad rám- nyafogtam.

-Csodálatos hírem van a számodra.- mosolygott apa.

Holnap megyünk az Abszolútra.- mondta még mindig mosolygó Apa.

-Szuper.-mosolyodtam el.

Másnap reggel egy kiáltásra ébredtem.

-Noah kelj fel!-kiáltotta apa.

Csak még egy kicsit.-nyafogtam vissza.

Fél óra múlva gyere le készen mert akkor indulunk.-hallottam meg a visszakiáltást.

Erre én felültem az ágyon és kapkodva elkezdtem készülődni mert ez nem sok idő.

Amikor elkészülődtem lefutottam a nappaliba.

-Fogd meg a kezem.-mondta Apa.

Hopponáltunk és mivel én már hozzá vagyok szokva nem lett hányingerem.

-Na meg is érkeztünk.-mondta apa mosolyogva.

Mivel ezerszer jártam már itt nem nagyon lepett meg a látvány.

Elindultunk és megvettük az összes könyveket amik kellettek nekem. Nem kellett olyan sok helyre mennünk hiszen nekem a könyveken meg a bájital hozzávalókon kívül mindenem meg volt.

Amikor elmentünk a pálcabolt mellett akkor felrémlett hogy milyen is volt négyéves koromban a pálcavevés.Akkor vagy húsz pálcát próbáltam ki.De végül rá akadtunk az igazira.Tizenhárom hüvejk.bodzafa kellemesen rugalmas.

Aztán elmentünk még a bagolyszalonba mert apa megígérte hogy ha elsős leszek akkor kapok egy saját baglyot. Artemisnek neveztem el. Vissza fele apa meg engette hogy be menjünk a Madam Puffid fagylaltozójába.

Mikor befejeztük akkot haza hopponáltunk és elmerengtem azon hogy milyen lesz a Roxfort. 


Dumbledore GyermekeWhere stories live. Discover now