Introduction

4.1K 26 4
                                    

Hi all. Nama saya Aina. Berasal dari selayang. Lahir tahun 2000, so pandai pandai la kira umur Aina berapa sekarang 😋

Aina anak tunggal. Kesian kan, takda gang nak berbual dekat rumah kecuali mama and ayah. Tapi actually takda rasa apa pon, cuma kadang kadang je rasa bosan.

Cuma now zaman technology ni la yang membantu Aina tak bosan duduk dekat rumah. Ye laa, zaman media social katakan. Senang jek nak cari kawan untuk berbual. Ada wechat, michat, snapchat,  instagram, facebook, semua tuh boleh buat kawan.

Dari kecil, Aina dah biasa tinggal seorang dekat rumah. Rasanya umur 10 tahun kot dah takda penjaga duduk teman Aina dekat rumah time mama and ayah pergi kerja. Diorang tu memang busy skit bab kerja.

Dulu time Aina umur 10 tahun tu laa Aina dah start main social media. Time tu tengah hot application tagged. Dok swap kiri ke kanan untuk mencari kawan. Pantang nampak gambar handsome skit jek tak kira umur, Aina pergi add. Time tu mana tahu apa apa. Tahu nak seronok banyak kawan je. Nanti next story Aina cerita more details what happen time tu.

For intro just nak focus dekat background story je. So most of the story yang Aina nak cerita on the next story is about Aina punya sex life. Yes, you read it right. Kenapa? Sebab starting umur Aina 10 tahun lah Aina dah tahu pasal sex ni. Bukan ada orang ajar pon. Mungkin exposure dari internet ni lah membuatkan Aina senang cari information. Yelah, time kecil mana tahu apa apa kan.

Akan focus cerita macam mana Aina terjebak tengok cerita lucah. Aina akan juga focus macam mana kehidupan Aina everyday dekat sekolah until sekarang. For your information, Aina tak continue study university after form 5. Malas ada, dah seronok keje dekat 7eleven and dapat duit mudah.

So tunggu the next part untuk Aina start citer from the beginning ok. Take care all.

Diari AinaWhere stories live. Discover now