Apa Aina tahu tentang urut?? umur baru 17 kan, hurm. Lebih dari orang lain rasanya.
Yela, orang lain pergi urut sebab sakit belakang la,, sakit kaki, terseliuh dan sakit badan. Tapi Aina? Takda sakit pon tapi suka suka nak try. Mulanya pergi tempat yang x nampak mahal laa, macam rumah kedai tingkat atas, sure murah kot. Itu yang Aina fikir time tu.
Kebetulan, bila sampai tingkat atas, ada satu amoi yang jaga di kaunter tu. Amoi tu tanya nak urut apa? Aina cakap laa satu body, tengok price dia ada 1 jam, 1 jam setengah dengan 2 jam. So since ni forest time Aina cakap 1 jam jela. Dia tanya nak siapa urut? Time tu mana tahu boleh pilih ke apa, so ckp je la sapa2. Amoi tu cakap dengan dia la macam tu. Aina ok jek.
Kat bilik tuh ada katil berlubang untuk letak kepala menghala ke lantai. (hopefully korang tahu laa katil mcm mana). Masuk je dlm bilik, aunt tu suruh buka semua termasuk tudung, baju dalam dan panties. Dia kata nanti kena minyak. Betul gak, itu jek Aina fikir time tuh. Biler dah bogel semua, cover pakai towel je la. Aubt tu masuk ke bilik semula da suruh Aina baring meniarap kat katil tu. Sementara dia coverkan towel tadi dekat tubuh Aina. Aina tak tahu macam mana procedure so ikut jela apa dia minta.
Sesi urut start dengan dia urut dari tengkuk, bahu, dan belakang badan Aina. Memang sedap laa, pandai aunt tu urut.
Kadang2 Aina rasa geli skit bila aunt tu urut kt bahagian peha dengan tapak kaki. Tapi Aina cuba tahan laa sebab nak experience kan. Aunt tuh selama jek buka towel Aina macam benda biasa. Time tu mmg x tahu nk ckp apa. Malu giler. Tapi bila Aina fikir balik, xpe kot sebab dia pon perempuan juga. Aunt tu start urut bahagian dada Aina. Tak besar pon, masih nak tumbuh lagi. Tapi feeling rasa time tuh, adui x tahu nak kata apa. Terdiam Aina sebab rasa selesa and sedap pula. Aina dpt rasa kan geli dekat seluruh tubuh Aina. Menggeletar la juga. Dari sebelah kanan sampai ke kiri dia uli2, macam buat roti canai. Haha
Bila dah selesa urut dada, dia urut bahgian bawah Aina. Aina time tu fikir memang mcm tu procedure urut so biar kan je la apa aunt tuh buat. Aunt tuh start usap2 bawah Aina di bahagian bibir lubang tu. Terasa geli, sedap sampai mata Aina time tuh pejam jek. Dia usap2 and x tahu lah terasa basah sangat kt bawah tu sebab kan air Aina atau minyak yang aunt tuh guna. But memang rasa basah laa. Dia usap2 bawah tuh sampai Aina nak macam tersembur air kuar tapi dia stop je and urut bahagian lain pula. Aduiii x sampai pon feeling tuh buatkan Aina x keruan. Aunt tu dah start urut betis and tapak kaki until laa selesa sesi urut.
So first time urut, memang rasa lain, feeling orang lain sentuh body Aina pon lain, sentuh bahagian dada dan bawah Aina pon lain. Cuma ada rasa x puas hati sebab macam x sampai and nak terus kn cuma Aina x cakap laa kat dia, malu pula nak minta2. Sejak haritu, Aina kerap pergi ke tempat urut tuh, dalam sebulan ada laa 2 3 kali. Aunt yg sama urut.
Dalam berapa bulan lepas tuh, aunt tuh cakap dia ada pekerja baru, minta Aina cuba dengan dia sebab dia akan start jaga counter pula. Aina ckp ok jek. Dah siap baring semua, baru tahu pekerja tu lelaki Cina. Memang asal dari China, dia x fasih English atau melayu, so mmg susah nak communicate laa. Tapi aunt tuh siap cakap jangan risau, diorang ni professional. Sesi tu diteruskan juga lah, cuma dalam hati tu, berdebar giler, first time lelaki lain sentuh secara direct kulit Aina. Star dari bahagian belakang pindah rasa lain. Tapi sedap pula. Makin lama makin relax laa sebab memang tukang urut tuh mahir lah. Semua tempat dia urut memang kena tepat point dia.
Seperti aunt tu, lelaki tu tanpa angkat tuala kat badan Aina, dia start seluk tangan dia menyelinap masuk untuk mengurut dada Aina. Aduiii, tak tahu nak describe macam mana feeling time tuh. Bayang kan lah, sesorang lelaki asking yang Aina tak kenal, first time jumpa, pegang bahagian sulit dan sensetive Aina tanpa halangan. Macam kejutan letrik sebab setiap usapan dia memang sedap, lain feeling dia compare dengan aunt tu. Maybe sebab lelaki kut. Baru urut dada Aina dah terasa bahagian bawah Aina basah. Bila dia start urut bawah pula, adui, lagi sekali x senang badan Aina bergerak ke kiri kanan. Cuba menahan perasan feeling ya tak tak tahu Aina nak cakap feeling apa. Aina ada rasa takut, nervous, gementar, dan dlm masa sama feeling sedap, stim, dan x nak usapan tuh diberhentikan. Tapi malang ya benda sama berlaku sebagai mana aunt tu buat. X sampai feeling nak tu, baru tengah termengah dia stop dan beralih pada bahagian lain. Aina fikir mmg procedure dia mcm tu.
Aina dapat ulangkan sesi urut tu 3 kali jek lepas tu until aunt tu kata dia nak tutup temporary sebab dapat complain dari kedai bersebelahan untuk mengelak lesen dia kena tarik. So mmg lepas tu Aina x pernah lagi pergi tempat mengurut. Cuma kadang2 message ain't tuh tanya dah buka ke belum malang nya dia tutup terus lepas tu.
Aina continue life mcm biasa. At least Aina pernah mencuba dan experience sendiri. Baru tahu itu dipanggil yoni massage.
YOU ARE READING
Diari Aina
RomanceSekadar berkongsi pengalaman dari kecil hingga lah sekarang. Cerita ini tidak sesuai untuk yang bawah umur. sesetengah nama telah diubahsuai demi menjaga privasi individu2 yang terlibat. Only the my name is actual :-p (nama samaran je) TQ for your...