kisah kat rumah 2

3.1K 25 3
                                    

Scandal Bianca dan pak mat berlarutan dari hari ke hari. Aina seorang je saksi tapi masih tidak diketahui oleh mereka berdua. Dirumah, Aina buat macam biasa jek, buat2 innocent. Kak Bianca banyak bantu Aina dalam buat homework, persiapan ke sekolah dan juga menguruskan Aina bila nak ke sekolah. Pak Mat selalu tiada di waktu pagi hingga tengah hari. Hanya muncul pada sebelah petang setelah selesai urusan yang diberi ayah.

Takda apa sangat yang jadi selepas tuh until Aina umur 12 tahun. Time ni la baru experience sendiri period pain. Nasib ada kak Bianca. Dia yang ajar Aina macam mana nak pakai pad and bersihkan diri. Mama? Hmm mama hanya senyum sahaja bila kak Bianca bagi tahu Aina dah datang period. Mungkin malu untuk berkomunikasi bab2 ni dengan anak sendiri. Tapi ayah Aina adalah orang yang paling rapat dengan Aina. Daddys girl laa katakan. Ayah Aina lah selalu banyak berpesan dengan Aina untuk jaga diri. Dan mengingatkan Aina dah makin dewasa.

Aina pon sedar pertumbuhan dada Aina makin lama makin timbul. Time tu excited kot, yela, bila imagine buah dada Aina akan jadi macam orang dewasa.

Dalam tahun yang sama lah detik2 Aina dapat tengok live sex. Bukan siapa pon,  parents Aina sendiri. Ada satu malam tu  hujan lebat giler berserta kilat, Aina jadi takut untuk tido sorang dalam bilik so Aina cakap nak tido sama dalam bilik mama and ayah sebab takut. Diorang okay je. Diorang nih kalau tido memang gelap gelita. Tak pasang lampu, hanya ada lampu jalan dari luar sebab curtain selalu tak tutup.

Dalam kul berapa tah terjaga sebab katil  yang kitaorang tido tuh asik gerak2. Terdengar ayah and mama berbisik2. Diorang tak sedar yang Aina terjaga. Dari bisikan diorang tuh, ayah cakap dia rindu belaian mama. Lepas tu dengar bunyi kucupan diorang kissing. Lama juga lah until mama kata dia nak sekarang. Ayah pulak cakap Aina kan ada sini, tapi mama cadangkan main dekat lantai untuk mengelak Aina terjaga.

Berderau juga laa sebab fikirkan diorang nak buat sex pagi tu. Dalam samar2, nampak diorang dah berdiri dekat bucu katil and masih continue kissing. Lepas tuh satu2 baju dileraikan dan diorang letak bantal dekat lantai. Bila diorang dah dekat lantai baring, Aina amik kesempatan ini jenguk diorang kat bawah tuh. Ayah and mama sedang asyik bertukar ciuman dari mulut hingga ke tengkuk dan adengan adalah satu yang baru buat Aina. Tak pernah tengok live kissing macam ni. Selalu dekat movies jek tapi kali ni depan mata sendiri. Nervous Aina dtg balik, dada aina turun naik memikirkan adengan seterusnya. Ayah mula menindih mama dan dari itu, Aina dah boleh agak batang ayah sudah masuk ke dalam lubang mama. Mama menahan suara dari keluar tetapi reaksi mama dapat dilihat dengan jelasnya. Mama hanya ternganga mulutnya membuatkan Aina terfikir keenakkan membuat sex. And for the first time, pussy Aina terasa berdenyut denyut. Seolah olah dapat rasa apa yang mama lalui. Aina cuba kembali baring untuk menenangkan diri tapi aksi ayah dan mama yang makin lama makin kedengaran sukar untuk Aina tenangkan diri. Aksi ayah and mama berakhir apabila ayah mengeluh kuat diikuti mama menjerit kecil. Sama seperti bunyi kak Bianca dan pak mat.
Papa and mama terus bangun and memakai pakaian masing. Mama kembali baring di katil sementara ayah datang ke arah Aina. Dalam pura 2 tido tu, ayah mendukung Aina dan membawa Aina tido di bilik Aina sendiri. Bila ayah keluar dari bilik, barulah Aina cuba mengintip dari dalam bilik ayah and mama. Kelihatan mama sudah nyenyak tido tetapi ayah tidak kelihatan disitu.

Aina pasti ayah dibawah untuk buat air kopi kegemarannya. Sangkaan Aina betul, dia di dapur tengah panaskan air. Tiba2 terdengar suara kak Bianca keluar dari biliknya dan bercakap sesuatu pada  ayah. Kak Bianca rupanya mahu membantu ayah untuk menyiapkan air kopi. Ayah pula duduk di bangku dapur menunggu airnya siap. Time Aina nak naik keatas semula, kedengaran kak Bianca tanya ayah kelihatan penat dan mahu urut dengan nya tak. Aina terus tak jadi naik atas. Kak Bianca bagi tahu ayah dia ada pengalaman untuk mengurut. Ayah dengan bersahaja kata boleh juga. Lepas tu kak Vianca cuba mengurut ayah dari tempat duduknya dari belakang. Dalam 2 minutes mcm tuh  kak bianca cakap dekat ayah susah untuk mengurut macam tu so dia suggest ayah baring dekat dalam bilik dia tuh. Ayah pulak macam kena pukau jadi pak turut masuk ke bilik kak bianca.  Macam2 dalam fikiran Aina time tuh, adakah ayah juga akan scandal dengan kak Bianca? Arghh. Aina mula mendekati bilik kak bianca dan dilihat ayah baring di katil tanpa berbaju tetapi masih berkain pelekat. Kak bianca mengurut blakang bahu ayah membuatkan ayah pejam mata menikmati urutan dari kak bianca. Dari jauh sudut Aina mengintip tu , boleh nampak ayah dan kak bianca dalam bilik tuh. Kak bianca mengurut ayah tapi lama kelamaan urutan kak bianca ke bahagian antara pinggang dan punggung ayah. Kak bianca mula melonggarkan sedekit kain pelikat ayah. Tetapi kemudian dia berdiri dan tutup pintu biliknya. Kedengaran juga pintu bilik dikunci.
Aina macam terkejut dengan tindakan kak bianca cuma Aina hairan ayah tidak berkata apa2 melainkan menurut segala tindakan kak bianca. Dari luar bilik, Aina boleh agak apa yang sedang berlaku, kak bianca mengambil kesempatan ini untuk bersama ayah dan melakukan aktiviti yang selalu dia lakukan dengan pak mat.

Perasaan Aina berbelah bahagi, kenapa benda macam ni terjadi and kenapa ayah tidak melarang tetapi menuruti. Aina dah fikir macam2 time tuh. Apa akan jadi dengan keluarga jika ada perpisahan. Aina nak duduk mana? Jauh sangat Aina fikir time tuh.

Malam tu memang Aina tak boleh tido, dalam pukul 5pagi  macam tuh kedengaran ayah masuk bilik dia.

Diari AinaWhere stories live. Discover now