Bölüm 1

42 5 7
                                    

Suçum neydi benim insanlara fazla mı değer veriyordum, onları çok mu sıkboğaz ediyordum. Neden kendimi bu kadar değersiz hissediyorum...

Kayalıkların üstündeydim hava çok soğuktu ama bir şey hissedemiyordum gözlerimi kapattım ve rüzgarın yüzüme çarpmasına izin verdim. Bir süre sonra sesli bir nefes verdim ve aşağıya baktım. Dalgalar kayalıklara çarpıyordu, su adeta beni yanına çağırıyordu. bir adım attım sonra sırtımı uçsuz bucaksız denize çevirdim, kollarımı iki yana açtım kendimi denizin derin, sessiz ve masmavi sularına bırakacaktım ki...


𝗕𝘂𝗻𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗺 𝟱 𝘀𝗮𝗮𝘁 𝗼̈𝗻𝗰𝗲...

Bugün keremin doğum günüydü. hayatımda en değer verdiğim kişi oydu ve ona mükemmel bir pasta hazırlamak istiyordum. Mutfağa geçtim kerem çileği çok seviyordu o yüzden ona çilekli bir pasta yapacaktım. Önlüğümü taktım, bir şarkı açtım ve pastayı yapmaya başladım hem dans ediyor hem de pastanın kekini hazırlıyordum. Dışarıdan biri beni görse hiç derdi tasası olmayan pespembe bir dünyası olan bir sanardı...

"onu bir görseniz sanırsınız, o bir deniz yanılırsınız, o benim, güneş sistemim,"

" alacalı bikinisinde saklı, deniz yıldızları, uzay taşları-arkadaşları, "

pastamı hazırlayıp üstüme boğazlı uzun kollu siyah bir kazak ve bir etek giydim, turuncu ve kıvırcık saçlarımı topuz yaptım, hava biraz soğuktu o yüzden üstüme paltomu giydim ve keremin evine doğru yola koyuldum. Keremin biraz zampara bir tip olduğunu kabul ediyordum ama onun yanında kendimi değerli hissediyordum beni seviyordu ve bende onu seviyordum, benim için dünya da kerem kadar iyi ve yakışıklı kimse yoktu o benim beyaz atlı prensim gibiydi...

Sonunda keremin evine gelmiştim bende anahtar olduğu için zile basmadım çünkü ona sürpriz yapmak istiyordum kapıyı açtım ve içeri girdim paltomu askılığa astım pastayı mutfağa koydum ve keremi uyandırmak için odasına gittim kapıyı açtım ve gördüğüm manzara karşısında göz yaşlarıma engel olamadım.

kerem bir kızla yatağında yarı çıplak uyuyordu...

O an ne yapacağımı bilemedim evet kerem zampara biriydi çapkındı ama beni aldatacağını hiç düşmemiştim. Ben olduğum yerde kalakalmışken kerem uyandı ve yüzsüzce "günaydın aşkım" dedi. O an yüzüne okkalı bir tokat yapıştırmak istedim ama hareket edemiyordum sonra kendime geldim ve "Orospu çocuğunun tekisin kerem" deyip hızlıca aşağı indim kerem uyku sersemliğini atlatmış olacak ki arkamdan "derin dur bekle bak açıklayabilirim " dedi neyi açıklayacaktı aldatmanın nasıl bir açıklaması olabilirdi paltomu aldım tam kapıdan çıkacakken kerem kolumdan sertçe tuttu ve beni kendine çevirdi

"Derin hayatım gerçekten açıklayabilirim " dedi.

Yüzüne uzun bir süre baktım "Neyi açıklayacaksın kerem açıkla hadi çok merak ediyorum nasıl bir bahane üretebilirsin ki." dedim ellerimi tuttu ve "bak çok sarhoştum ne yaptığımı bilmiyordum" onu ittim "Sarhoştun öyle mi sen beni salak mı sanıyorsun ha, bitti kerem BİTTİ" diye bağırdım paltomu alıp hızlıca evden çıktım ve her zaman sakinleşmek için gittiğin uçurumun kenarına geldim. Yaşadıklarımı hazmedemediğimden olacak ki kalbim ağrıyordu elimi kalbimin üstüne koydum ve sıvazlamaya başladım gözlerimden yaşlar akıyordu artık kimsem kalmamıştı...

Suçum neydi benim insanlara fazla mı değer veriyordum, onları çok mu sıkboğaz ediyordum. Neden kendimi bu kadar değersiz hissediyorum...

Kayalıkların üstündeydim hava çok soğuktu ama bir şey hissedemiyordum gözlerimi kapattım ve rüzgarın yüzüme çarpmasına izin verdim. bir süre sonra sesli bir nefes verdim ve aşağıya baktım dalgalar kayalıklara çarpıyordu, su adeta beni yanına çağırıyordu. bir adım attım sonra sırtımı uçsuz bucaksız denize çevirdim, kollarımı iki yana açtım kendimi denizin derin sessiz ve masmavi sularına bırakacaktım ki bir el beni hızlıca uçurumun kenarından çekti ve beni çeken kişiyle birlikte yere düştüm.

Derin okyanusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin