❤BELİRTİLER❤

12 3 0
                                    


-Vücudunuzda uyuşma/karıncalanma

-Aşağı doğru çekildiğiniz hissediyorsanız

-Başınız dönüyorsa

-Işık patlamaları oluyorsa

-Rüyalarınızda istediğiniz gerçeklikten insanlar görüyorsanız.

-Melek sayıları

-Titremeniz oluyorsa

-Kendinizi buraya ait hissetmiyor gibi hissediyorsanız eğer

-Pes etmeye yakın hissediyorsanız

-Karnınıza veya göğsünüze baskı hissediyorsanız

-Gözünüz aralanıyor gibi hissediyorsanız eğer

-------------------

Şimdi size bir tavsiye verip anımı anlatacağım. Öncelikle tavsiyem her gün düzenli şekilde aksatmadan subliminal dinleyin. Güvendiğim kişilerin subliminal videolarını medyaya koyuyorum zaten. Yakın zamanda sub kanalı açmayı düşünüyorum. Bir de rüya defteri tutun. Rüyalarınızda gördüğünüz şeyler size bir şeyler anlatabilir.


Gelelim anıma...

İlk shifting'i öğrendiğim zamanlar. TikTok'ta aşırı karşıma çıkıyordu. Bir gece çok aklıma yattı. Kalktım araştırdım. Araştırırken bir baktım ilk script'imi yazmışım. O gece denedim. 45 dakika meditasyon yapıp 1 saatlik subliminal dinledim. O kadar uzun tutmanıza gerek yok ben de o zamanlar çok bilmiyordum. Deniyorum. Raven metoduyla gidiyordum. Titreyip duruyorum. İlk denemem ya aşırı heyecanlıyım. Aklıma istediğim gerçeklikteki şeyleri getiriyorum hayal falan ediyorum. Kalbim e biz kalkalım moduna geçti. Aşırı hızlı atıyor. Normalde bu size biraz engel olabiliyor ama bana o ilk seferde olmadı. Aşırı belirti hissettim. Titreme, uyuşma, parmak uçlarımı falan hissetmedim. Flaş patlamaları... Gözüm aralandı gibi hissettim bozdum. Bilmiyorum ya işte. Sizi ilk denemenizde göndermek için bu kitabı yayınlıyorum. 


Öbür bölümü yazmalıyım.


BU ARADA AŞIRI ÖNEMLİ DURUN BUNU DA YAZİYİM! Shifting yaparken belirtilere odaklanmayın. Belirtilere odaklanırsanız bu gerçeklikteki kendinize odaklanmış oluyorsunuz. 

Tamamdır! Görüşürüüzz



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✿ shifting rehberi || tüm gerçeklikler  için ✿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin