Első beszélgetések

17 2 0
                                    

2020.12.10 volt, amikor úgy döntöttem, hogy elkezdem pörgetni a TikTok névre hallgató social media oldal ForYou részét, ott rátalátam egy 20 év körüli srácra, úgy döntöttem, hogy belépek a live-ba, mert miért ne..

Ez a srác nem msá volt, mint Laci akivel több órán keresztül beszélgettük, szimpatikus, jófej srác volt már akkor is, mondom okés, akkor megy a like, követés, aztán ha majd megint lesznek live-ok, akkor megint nézni fogom, és beszélgetni vele.

Utánna ott a komment részlegben, egyre több és több emberrel beszélgetni, és azokkal is egyre jobb ismeretség kezdett el nem is kis mértékben kialakulni.

Az első live-ba, még Laci volt lakótársa és egyik barátja is ott volt, velük is jó ismeretség alakult ki.

Nemsokkal később jött egy live, Lacinál volt vele egy vörös hajszinnel rendelkező srác,mondom ez vajon ki lehet??

Ahhoz, hogy ezt kideritsem, fel tettem egy kérdést, hogy: Ki van ott veled, Laci, ki az a másik srác?

Kiderült, hogy ez a vörös hajszinnel rendelkező ifjú nem más,mint Rajcy.

Hajnal 4-ig beszégettem eme kettő humoros,kedves,vicces,jófej,fiatal ifjú sráccal, aztán jött a sok live és egyre nagyobb ismeretség alakult ki.

Ez a megismerés története, a további fejezetekben minden normál határon belül, de azért részletesebben ki fog derülni.

A nap amikor sok dolog megváltozottWhere stories live. Discover now