Egy fiatal srác.
Lacinak és Rajczynak köszönhetően ismertem meg.
Jellemzői:
Jó stílus, vicces,kedves, jófej, sok dologban jártas, sokat segitett, sokat köszönhetek neki is. Nagyon sok dologban adott tanácsot,segitett ő is.
Neki is köszönhetem,hogy megismertem sok embert:
Azóta már nagyon sok live-komment, privát, csoportos beszégetésen túl vagyunk.
Teltek-múltak a napok, hetek, hónaok egyre több és több illetve egyre nagyobb időintervallumot felölelő beszélgetésekbe kezdtünk el, úgymond belebonyolódni.
Ezeknek hála sokkal jobban megismertük egymást és egy csomó mindent megtudhattunk egymásról.
Mára már egy nagyon jó ismerősi, de már inkább baráti viszony kezdett el kialakulni.
Ahol Kristóf live van Bence ott terem.
Bármi van és bármikor Bence ott terem segit, moderátoroskodik, ha kell lelkizik ha kell nevettet ha kell megért ha kell szimplán beszégető társa Kristófak.
Neki köszönhetem azt,hogy nagyon sok embert megismertem, és ma már barátomnak szólithatok sokkal több illetőt, mint régebben.
(Remélem ez csak előre felé fog haladni és legjobb barátságok lesznek.)
Nagyon sok dolgoról beszéktünk már, hosszú időn keresztül.
Pl:
-Kedvenc dolgok
-Informatika
-Vizsgák
-Hálózat
-Suli
-Szakma
-Stb
Pár verse:
Eljött ez a nap is oly soká, ránk szált az éji vadbogár, susogó szárnyát ránk terítette, búgó zümögése el pihen már.
Rád talált szívemnek szava, hangodnak sejmes szava, fel dereng nékem emléked ott tovaszáll.-Szivem légyen immár madár mej kalitkád baszáll és halld szavam: Szerelmem légy enyém még ma.
Laci és Rajczy két jó barát, minden hova együtt járnak, tedd fel a kezedet Laci és Rajczy a házban!? Yeh
Szól a ritmus gyere rázd fel az arcod, Tiktok és insta kétblegjobbika Laci és Rajczy ki komázza! Yeh
Rajczy! Gyerte id meg az italod végre energy drink-et hoztam most néked!
Laci vagyok éjjel nappal mulatok,Rock és Punk két legjobb barátom velem eggyütt teljes a mámor.
Nyomatyuk a ritmust Laci és Rajczy a házban? Yeh!
Laci és Rajczy a házban. Ahh
YOU ARE READING
A nap amikor sok dolog megváltozott
Non-FictionMilyen dolgokra képes a Tiktok? Uj ismerősök? Potenciális barát jelöltek by Rajczy