Rajczy

10 1 2
                                    

Egy fiatal srác.

Lacinak köszönhetően ismertem meg.

Jellemzői:

Jó stílus, vicces,kedves, jófej, sok dologban jártas, sokat segitett, sokat köszönhetek neki is. Nagyon sok dologban adott tanácsot,segitett ő is. 

Neki is köszönhetem,hogy megismertem sok embert: 

Happy, Husicafat,Kitti,Kristóf,Lili,Vinci-t,Kirát,stb.

Azóta már nagyon sok terv is letrejött,amelyek viszont NEM publikusak.

Van egy bizonyos Messenger csoprt is,ahol tényleg nagyon-nagyon sok dolgot, témát megbeszélünk. Sok fényképet,videót,hangüzenetet,verset osztunk meg egymással.

Tyhuuu teee. Jó régen folytattam már ezt a történet szálat. Na nem baj, msot végre folytatom.

Azóta már nagyon sok live-komment, privát, csoportos beszégetésen túl vagyunk.

Teltek-múltak a napok, hetek, hónaok egyre több és több illetve egyre nagyobb időintervallumot felölelő beszélgetésekbe kezdtünk el, úgymond belebonyolódni.

Ezeknek hála sokkal jobban megismertük egymást és egy csomó mindent megtudhattunk egymásról.

Mára már egy nagyon jó ismerősi, de már inkább baráti viszony kezdett el kialakulni. 

Ahol Rajczy live van Bence ott terem. 

Ahol Rajczy ír Bence ott válaszol.

Bármi van és bármikor Bence ott terem segit, moderátoroskodik, ha kell lelkizik ha kell nevettet ha kell megért ha kell szimplán beszégető társa Rajczy Faternak.

Neki köszönhetem azt,hogy nagyon sok embert megismertem, és ma már barátomnak szólithatok sokkal több illetőt, mint régebben. 

(Remélem ez csak előre felé fog haladni és legjobb barátságok lesznek.)

Nagyon sok dolgoról beszéktünk már, hosszú időn keresztül.

Pl:

-Stilusunk

-Kedvenc dolgok

-Ételek

-Főzés

-Stb 


A nap amikor sok dolog megváltozottDonde viven las historias. Descúbrelo ahora