hey besties🧚🏻♀️
welcome to my twisted mind.Personaje
Saoirse Ronan as Alice Reed
Harry Styles
Quintessa Swindell as Nia Moore
Angus Cloud as Ansel Walker
trigger warnings
–limbaj vulgar
–probleme de sănătate psihică
–abuz de substanțe ilegale
–atacuri de panică
–conținut sexual (în zilele bune)și un mic disclaimer înainte! știm cu toții ce fel de reputație au fan-fiction-urile pe această platformă, însă ceea ce vă rog este să încercați să citiți măcar un capitol din carte înainte de a o eticheta drept "fan-fiction clișeic".
dintotdeauna am fost o persoană pasionată de tot ceea ce înseamnă vizual. oricât de mult iubesc scrisul, cuvintele nu sunt de ajuns de pentru mine, motiv pentru care petrec atât de mult timp la a alege "cast-ul" perfect, gif-uri, poze etc etc.
de ce face Harry Styles parte de fiecare dată din "cast-urile" mele? nu, nu e ăsta felul prin care îmi manifest atracția față de el. pur și simplu îl văd ca fața personajelor mele. mi se pare o persoană fascinantă prin versatilitatea sa și prin abilitatea de a își lua mai multe "fețe" și de a se plia pe orice fel de situație, tocmai de aceea îmi este ușor să îl vizualizez drept un personaj al cărților mele.
pe scurt, dacă eu aș fi Tim Burton el ar fi Johnny Depp.
personajele și întâmplările sunt pur ficționale. nu există niciun fel de corelație între personaje și viața lor reală sau cine sunt ei ca persoane. doar mă "folosesc" de înfățișarea lor. de asemenea, sunteți liberi să vă imaginați așa cum vă doriți voi personajele, ăsta e doar felul în care mi le-am imaginat eu.
acestea fiind spuse
WELOCOME TO WONDERLAND
CITEȘTI
Nu sunt Alice
Fanfiction||Nu sunt Alice|| Ea este Alice. Sau cel puțin așa spunea buletinul care zăcea pe fundul genții sale dezordonate și certificatul de naștere care oricum niciodată nu era de găsit. Sau cel puțin asta i-a spus mama sa într-o zi ploioasă de 17 noi...