3~Bay Oh

116 17 83
                                    

Bana tahsis edilmiş olan yeni odamda sandalyeme oturmuş akşamı düşünüyordum. Şirkete girmemle beraber insan yoğunluğu başlamış, onlarca insanla tek tek tanışmak durumunda kalmıştım. Hoş, çoğununun ismini de unutmuştum ama neyse... Yalnızca birkaç kişinin ismi aklımdaydı.

Asistanım Luna geldiğimden beri benimle ilgilenmiş, bilmem ve tanışmam gereken herkesle beni özel olarak tanıştırmıştı. Kısa saçlı, kumral minnak sevimli bir kızdı. Beni ofis arkadaşlarımla tanıştırdıktan sonra Ceo yla tanışmak için odasına götürmüş bir yandan da bana şirket ve çalışanlar hakkında bilgiler vermişti.

Ceo Michelle Luna nın bana söylediği gibi gerçekten çok sıcak kanlı aynı zamanda profesyonel biriydi. Ainsoft ta Ceo olmasına şaşmamalı. Şirket ve projeler hakkında biraz sohbet etmiştik. Bana benim dışımda bir Ceo yardımcısı daha olduğunu söylemiş , onunla tanışıp tanışmadığımı sormuştu. Henüz onunla tanışmadığımı söyleyince öğleden sonra olacak olan toplantıda tanışabileceğimi söylemişti.

Her ne kadar pek bir iş yapmasamda insanlarla tanışmak beni cidden yormuştu.  Bugün bir an önce bitse akşam olsa olmaz mıydı ki?

Odamın tıklatılan kapısıyla birlikte gel dememle kapı açıldı ve Luna içeri girdi. Toplantının başlamak üzere olduğunu söylemesiyle saatime baktım ve yaklaşık 15 dk kaldığını gördüm. Ayaklanıp elbisemi düzeltmemin ardından " Gidebiliriz." Diyerek yürümeye başladım. Koridorda Lunayla birlikte ilerlerken danışma masasında bizi bekleyen Sky uzun boyuyla görüş açıma girdi. Kıravatını düzeltip bizimle birlikte ilerlemeye başladı. Asansöre binip toplantının olacağı katın numarasını tuşladıktan hemen sonra Luna " Bay Oh ta toplantıya katılacaktır onunla da orada tanışırsınız Bayan Ston." Dedi.

" Elbette. Toplantıya herkes katılacak mı peki?"

"Sadece yönetim ekibi ve tasarım ekibinden birkaç kişi olacak Bayan Ston."

Aldığım cevapla gülümseyip hemen teşekkür etmiştim. Asansör kapısının açılmasıyla birlikte uzun koridorda ilerlemeye başlamıştık. İçimden şuan nasıl gözüktüğümü düşünmeden edemedim. Hep hayallerimde böyle koridorlarda saçlarını savura savura yürüyen güçlü bir kadın olarak görünmek istemiştim. Kafamda beni yükselten müziklerden biri çalarken omuzlarımı daha da dikleştirmiş ve daha özgüvenli atmaya başlamıştım adımlarımı. Tam o sırada koridorun diğer ucundan görünen adam çekmişti dikkatimi. Daha doğrusu karşıdaki insan topluluğu. Önlerinden yürüyen siyah saçlı uzun boylu adamın ardından hızlıca yürüyüp onun seri adımlarına uyum sağlamaya çalışıyorlardı. Aramızda fazla mesafe kalmamışken adamla göz göze gelmiş birkaç adımın daha ardından toplantı odasının kapısına aynı anda ulaşmıştık. Luna ve Sky ın karşımdaki adama selam vermesi üzerine bu adamın kim olduğu hakkında daha da meraklanmıştım. Neyse ki Sky bu merakımın fazlaca uzun sürmesine izin vermeyip konuştu.

" Merhaba Bay Oh."

Karşımdaki adam da başıyla hafif selam verip ve önce içeri geçmemiz için eliyle reverans yaptı. Bu ince hareketiyle birlikte içeri girer girmez ardımızdan onlarda girmişti.  Bize ayrılan yere oturunca Luna nın kulağına doğru eğilerek " Bay Oh ta kim ?" Diye fısıldadım.

" Diğer Ceo yardımcısı. " diye fısıldamasının ardından Bay Michelle içeri girmiş toplantı başlamıştı.

"Öncelikle herkese merhabalar. Toplantıya başlamadan önce sizleri tanışmayanlar için biriyle tanıştırmak istiyorum.  Yeni Ceo yardımcımız Bayan Elena Ston. Bundan sonra birlikte çalışacağız." Diyerek eliyle beni işaret etmiş ve tüm gözler bana dönmüştü. Herkesin bana bakmasıyla birlikte küçük bir selam vermem gerektiğini düşünüp ayaklanıp hafif eğilerek  herkesi selamladım. Bu küçük tanışma faslının ardından toplantı tüm hararetiyle başladı. Şirkete yeni katıldığım için yalnızca birkaç kez araya girmiş onun dışında dinlemiştim herkesi.

Stuck With Neighbor ¤ Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin