1 Razboi al clasei a 7-a

121 4 2
                                    

Alohaa ! Ce mai faceti baieti si fete :3 O zii fericita , pentru altii no..(ma durea in p**a de dimineata -24.02.2015- ) deoarece am inceput sa dam1 norma de control la ora de sport :)) blestem era de la 11:00-12:00 , eo care ma pricep la soprt , ii facusem alea la "gimnastica" iar dupa imi zice ca am luat 8 ! M-am apucat sa il injur/stramb la el/pus botu' , a trecut ora ... Dupa ce a trecut ora de sport + franceza , a urmat ora de civica , dansa spunandu-ne despre "Constitutiile Romaniei" ... Ace ! (eo) ! Iar la sfarsitul orei , m-am gandit so intreb ce nota mi-a pus la sport , ajungand la mine "10 - Creangă !! BAA CE BOSS sunt :3" ! Dupa : Croitoru' , Vorovencii , Rizea , Sopalta spun -> baa cum de (biiippp) ai luat tu ma 10 =) (ma gandeam sa rad =) ) wwwaawwe :3 Acum , sa mai povestim :))

• Acum o 3sau4 zile :

• am inceput razboiul cu bilute cu scuipat (la ora de chimie) ca de , baba a plecat de la ora , si a venit o "parasutista" :3 care nea supravegheat :> Eu , Raducu, Croitoru , Sopalta , Badescu , Valerica(Grozavescu din capitolul 1 ! ) am inceput . Mai rau ca in 1 Razboi Mondial ..

-> Creanga(eo) , Valeriu , Raducu - ANTANTA !!

-> Badescu , Sopalta si mai era unu - PUTERILE CENTRALE !

-> CROITORU' ARBITRU! <-

•••Din rasputeri , Eu , Valer , Radu am atacat primii :3 Eu - Sopalta pe lentila de la ochelari (arbitru 1-0 ANTANTA) , Raducu - Badescu in cap (arbitru 2-0 ANTANTA) , Valer - Badescu [saracu' Bade] in cap again :D (arbitru 3-0 ANTANTA)•••

••Dupa aceea , Puterile Centrale au atacat si ei (ce face omul , face si maimuta ;D ) dar nu au prea reusit ...

Decat : Badescu - Creanga [in par] (0.5[Puterile Centrale]-3 [ANTANTA] )

dar rotunjinduse , 1-3 , WIINNNN ANTANTAA !! ••

-> o zii placuta ! <-

O zi obisnuita . Sau nu :))Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum