2.3 [✔]

377 31 9
                                    

Yüzünde gülücüklerle evinden çıktı genç adam, üzerine bir ceket bile almamıştı ki birazdan yağmur yağacağını biliyordu ama kısa kollu gömleğiyle çıkmıştı evden. Öyle heyecanlıydı ki, Karanfil'ine götüreceği karanfilleri almayı unutmuştu. ''Yolda bir çiçekçiden alırım.'' diye geçirdi içinden.

Telefonunu arabanın üzerindeki tutacağa yerleştirip navigasyonu açtı, Roseanne uzak bir yerdeydi sanırım çünkü konum çok ıssız bir yeri gösteriyordu ama Jimin bunu umursamadı. Arabayı çalıştırıp sürdü gönderilen konuma doğru.

Roseanne'in attığı konuma fazlaca yakınken buranın uçsuz bucaksız uçurumların bulunduğu bir yer olduğunu gördü.

Bunu da umursamadı Jimin. O kadar aklı düşüncesizdi o anda... Karanfil'in bu haberi onu çok mutlu etmişti. Belki onu gitmekten vaz geçirebilirdi.

Roseanne'in attığı konuma geldiğinde onu uçurumun en ucunda buldu. Anlam veremedi pek, arabadan inmeden önce eline kırmızı karanfilleri aldı.

"Seni çok özledim Roseanne." diye süzüldü dudaklarından özlemi. Gözleri direkt saçlarına gidince saçlarının hâlâ siyah olduğunu gördü.

Roseanne oturduğu yerden kalktı. Ona doğru bir iki adım attığında Jimin yeniden konuştu. "Kırmızı değilsin Roseanne."

Roseanne olduğu yerde kaldı. Aralarında geçen sessiz bakışmaların ardından dudaklarını araladı. ''Ben kendime bir karanfil mezarı satın aldım. Beni oraya göm olur mu Jimin?" gözlerinden yaşlar akarken kahverengi paltosunun cebinden simsiyah bir silah çıkardı.

"Kendine 'Karanfil'im' diyecek başka birini bul Jimin. Yalvarırım." silahı yavaşça kafasına dayadı. Jimin ise nutku tutulmuş bir şekilde sadece Roseanne'e bakıyordu. "Seni seviyorum Jimin."

Hareket edemiyor, konuşamıyordu. Roseanne'e getirdiği karanfiller yere düşerek intihar etti.

Jimin kendine gelerek konuştu, "Roseanne, yapma." diye fısıldadı. Fısıltısı esen rüzgâr ile havaya karışırken sağ gözünden büyük bir göz yaşı süzüldü, ardından kulakları sağır eden bir patlama sesi duyuldu.

Beyni durmuş gibi karşısında yere yığılan Roseanne'e bakarken barut kokusu onu kendine getirdi, göz yaşları yanaklarından hücum ederken Roseanne'in yanına koştu. Genç kadının saçları kana boyanmıştı.


Ağlayarak, bağırarak yardım istedi ama uçsuz bucaksız bir yerdelerdi. Deli gibi ağlıyor bir yandan da daha fazla kan akmasın diye eliyle kafasını tutuyordu.

Daha fazla zaman kaybetmeyerek onu kucağına aldı, bu sahne ona bir yerden tanıdık geliyordu. Roseanne ilk intihar ettiğinde de onu böyle götürmüştü. Arabanın içine yerleştirip hızla sürücü koltuğuna geçti, çalıştırdı ve son hızıyla arabayı en yakın hastaneye doğru sürmeye başladı.

"Bir karanfile bakmak kadar acizken seni arzuluyorum." diye geçirdi içinden sinirle yola ıslanmış gözleriyle bakarken.

Tanrı'ya dua ediyordu sürekli ama nafile Roseanne'in kalbi saniyeler önce durmuştu, artık atmıyordu. Roseanne'de diğer karanfiller gibi intihar etmişti, o da onlar gibi ölmüştü, diğerleri gibi bırakmıştı Jimin'i.

Roseanne'in ve karanfillerin ölümünden bir hafta geçmişti, Jimin her ne kadar onu toprağa versede yine de dua ederdi çünkü son karanfili öldüğünde onu gömmüş ve tohumundan tekrar doğsun diye dua etmişti ama işe yaramıyordu.

O günden sonra aklını yitirdi Jimin sürekli kâbuslar görüp uyanıyor ve kendi kendine konuşuyordu, kimse onun karanfilleriyle konuştuğunu bilmiyordu. Yetkililer komşuların şikayetleri üzerine gelip Jimin'i psikiyatriye götürdüler.

Aylar süren tedavinin ardından kendine yeni bir hayat kurdu, asla bir kadına aşık olmadı. Hayatını bekar bir erkek olarak sürdürdü. Roseanne için karanfil dükkanı açtı her iş çıkışı bir karanfil alıp mezarına giderdi, karanfili baş ucuna koyar solmuş diğer karanfilleri evine götürürdü. Karanfiller ona göre artık Roseanne'in kokusunu almıştı.

Jimin bu kokuyu asla unutmak istemiyordu...

Jimin bu kokuyu asla unutmak istemiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiç beklediğim gibi olmadı sanki, daha güzel yazabilirdim...

Bu kitap aslında 1 yıldır taslağımda tas tamam duruyor ama bu bölümü unutmuşum belki bir ara düzeltirim ya da direkt kaldırırım bilemiyorum... 🤷🏻‍♀️

Buraya kadar okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. 💕

Bitirmeden, lilithgirls adında bir hesap açtım ve orada istenilen shipleri yazmak istiyorum takip edip panoya istediğiniz shipleri teker teker yazarsanız çok memnun kalırım <3

Ayrıca pek bilinmeyen shipler altında bir hesabımda var belki bakmak isterseniz onu da şöyle bırakayım, lerinsa

Reklam da yaptığıma göre kaçayım 😽💘

clove, jirosé ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin