Uzun Gece

340 29 6
                                    

Öpüşmek. İlk okulda sınıf arkadaşlarımdan biri beni öpmüştü ve önceden olan bi kaç erkek arkadaşımlada öpüşme deneyimi yaşamış olabilirdim ama bu çok farklıydı. Andy cidden bu işi iyi kavramıştı.

"-Andy..."

"-Şşş.."

Ellerini belime kaydırdı. Yavaşça bana doğru kaydı. Yaptığım şeyin yanlış olduğunun farkındaydım. Sevgilisi olan bir erkekle , onun evinde, onun kollarındayken, ne kadar az sürtük hissedebilirsem o kadar az ona karşılık vermeye özen gösterdim.

Geri çekilirken gözlerime can alıcı bir bakış attı. Siyah kalem izleri o mükemmel gözleri ortaya çıkarırken bacaklarım jöle kıvamina gelmişti.

"-Benim.. gitmem gerek.."

Tereddütle ondan uzaklaştım. Ellerim heyecandan titrerken bunu fark edip tebessüm etti.

"-İlk öpüşmen değildir umarım ?"

Gözlerimi kısarak ona baktım.

"-Hayır tabikii."

Bu saçma soruyu nasıl sordu anlamadım ama benden gelen tepki onu afallatmıştı. Lafı uzatmadan geceyi erken bitirmek istiyordum. Aksi taktirde bu evde yaşanacak olan olaylar iyi olmayacaktı.

"-Şey ben şey isteyecektim.."

Bana doğru ilerleyip yanımda durdu,

"-Neden bu kadar kastın ki ? "

"-Kusura bakma ama her gün sevgilisi olan birinin evinde herkesten gizli saklı şekilde işi pişirmiyorum."

Sinirim bozulurken bu sefer ondan olduğunca uzaklaştım ve arkasında kalan kapıya hamle yaptım.

"-Beni eve bırak. Hemen."

Sesimdeki ciddiyeti anlamış olmalı ki kafasını sallayıp kenara çekildi.

Eve geldiğimde saat baya geç olmuştu. Andrea koltukta kıvrılmış saçma sapan bir diziyi izliyordu.

"-Bana ilk günden onunla yattığını söylersen bu evdeki kaşar ünvanı senin olur."

Oflayarak yanına oturdum.

"-Hayır tabiiki gerizekalı. Sadece dudak teması içeren bi bölüm oldu ama.."

"-Doğum gününe daha 3 ay var ama bi paket prezervatif alıp aradan çıkmak istiyorum. AA konseri için para biriktiriyorum."

Yüzümü buruşturup hafifçe omuzuna vurdum.

"-Beni beğenmedi."

"-Ne ? "

Hiddetle bana dönerken cidden şaşırmış olduğu her halinden belli oluyordu.

"-Dediğim gibi, o sade olan cici Holland'ı seviyor. Saçma makyajiyla kaltak gibi onunla öpüşen olanı değil."

Kafasında bunu tartarmış gibi düşündü.

"-Haklısın şeker kız bi dahaki sefere sana pembe bir tanga almamız lazım."

"-Öyle bir sefer olmıycak."

Sesim bıkkındı ve acı olan titremiş olmasıydı.

"-Ondan köpek gibi hoşlanıyorsun tabiiki böyle bir sefer olucak."

"-Sevgilisi olan bir erkekle devam edeme ki. Bu ruhuma ve kişliğime yaptığım bir haksızlık olur. Bunun yerine boynuma 'Selam arkadaşlar ben çiftlerin arasını bozan bir şırfıntıyım' yazısı olan bir pankart assam daha iyidir."

"-Boşversene, kötü olmak herzaman iyidir. Unutma, sen kimseyi senle bişeye zorlamadın. O sana geldi. "

Haklıydı. Üzerimdeki yük biraz hafifleyip içimdeki tanrıça pes etmişçe öpüştüğümüz o üç dakikanın ne kadar mükemmel olduğunu sayıklıyordu.

"-Ben uyuyorum."

Koltuktan kalkarken aklımda Andreanın sözleri vardı. Bana iyi geceler gibisinden bir işaret yapıp tekrar ekrana döndü.

Düşünülmesi gereken çok fazla şey varken sadece duşa girip yatağıma uzandım. Acaba Andy'nin benim hakkımda ki düşünceleri neydi ? Ben onun için ne ifade ediyordum ? Tabiiki hiç bişey. Daha tanışmaya başlayalı günler olmuştu ama ben bu salakça şeyleri düşünüyordum. Aklımdaki salak düşünceler yavaşça aklımdan çıkarken uykunun güzel kollarınca sarmalandım.

Selam kuzular, bölüm baya gecikti ama benimde ödevlerim sınavlarım var elimden geldiğince uzun yazıcam bi dahaki bölümü lütfen oy vermeyi unutmayın seviyorum sizi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hi Little GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin