Jeg var veldig spent. Jeg gikk ut døra med eple i hånda. Jeg hadde fryktelig dårlig tid! Jeg løp også plutselig dulta jeg borti en gutt og begge falt. "Unnskyld det var virkelig ikke meningen, jeg hadde svære så hastverk". "Slapp av jeg fikk ikke vondt ellerno". Vi gikk siden av hverandre en god stund før en av oss brøyt ut " Eehh hei, jeg er Sofie Krokstad det er to i klassen vår som heter Sofie jeg og en til og vi er helt forskjellige, jeg bor i et stor gult hus med mammaen min og pappaen min og en katt. "Ojja hei jeg heter Markus og jeg har akkurat flyttet inn i et hus, jeg bor sammen med mamma, pappa og lillesøsteren min Stella. Resten av veien pratet vi om mye. Da vi var fremme gikk begge inn. Vi var forseine begge to så det var ikke så flaut. Han var høy, brunt hår, blåe øyne og var ikke så stor. Det begynte å krible sommerfugler i magen. Med en gang han kom inn begynte Lea og Sofie å klenge på han. Læreren hilste han velkommen og ba han sette seg ved siden av meg. Jeg ble helt svett. Resten av timen satt jeg og tegnet og da det ringte ut ble jeg med Markus. Vi hadde det faktisk gøy i friminuttene og nå følte jeg meg ikke så alene lenger.
( Sorry hvis jeg har skrivefeil, ble litt feil men skal prøve å skrive litt hver dag) Gjerne kommenter hva du synes😄
ESTÁS LEYENDO
Begynnelsen
AcciónDenne historien handler om Sofie. Hun er alltid alene og er aldri med noen. Hun har ingen venner. En dag møter hun en gutt og de blir gode venner. Hun får seg en vennine etter en lang stund.