الدكتورة: مش بنتكانت صدمه مكنتش مصدقه مكنتش قادره امسك نفسي كنت حسه باني خسرت كل حجه
هاله: معليش يا نغم اهدي
نغم: اعاااااااا لا اكيد لاشريف: شوفت بقا.. انتي فعلا بنت شوارع لي يا نغم انا كنت مستعد اقف قدم امي عشانك كنت مستعد اني اسيب الدنيا عشانك انتي وبس..
وقعت علي الارض وانا مش قادره اقف حاتم كان وقف وشهاب بدون ملامح..
نغم: انا بيحصل فيااا كدا لي انا عملت ايي حد يفهمني انا خسرت اهالي واصحابي وطفولتي وانهارده خسرت اهم حجة كانت فضللي..
حاتم:: اهدي يا نغم اهدي..
شهاب: شوفتي يا هاله انا الا كنت بحب نغم انهارده بس اتاكد اني كنت غلطان..نغم: ةة انا مش عايزه اسمع صوتكم انا بكرهكم كلكم..
شريف:: واخيرااا ظهرتي علي حقيقتك.
نغم: ابعدو عني مش عايزه حد تااني ف حياتي بجد بكرهكم انا تعبت بجد ..ف لحظه كان مغم عليه حاول حاتم يصحيني..
جلست علي مقعد ف المستشفي وانا ابكي ومصدومه من الابيحصلي ومن المصيبه الا بقيت فيها لي ومين عمل فيا كدا
لي طيب.. انا ضعت انا فعلا خسرت كل حجة..هاله:: اهدي يا نغم اهدي يا حبيبتي اهدي.
شهاب:ة كنت غلطان لما فكرت اربيكي معايا وكنت غلطان لما فكرت احبك.. كان قدمي هاله اهي احسن منك مليون مره..
فرحت هاله وابتسمت بهدواء وهيا تخبي ملامحها السعيده
اقتربت الطبيبه بابتسامه لحاتم
الطبيبه: اي كدا المسرحيه خلصت ولا تي
شريف: مسرحيه ايجلس حاتم بجانب نغم ومسح دموعها..
متعيطيش انتي كويسه وزي الفل..نغم: انا خسرت شر..
حاتم:: اوعي تقولي كدانغم: يعني اي
هاله: تقصد اي انا مش فهمه حجةحاتم :: شكل جه الوقت الا افهمكم في..
لما هاله اتصلت بيا وروحت جري علي الاوتيل وفعلا كنت خايف جدا ومكنتش مصدق الا شايفو بعيني بس سكتكنت متاكد ان ف حجة غلط وف نفس الوقت هيا كانت تعبانه ودماغهااا بتوجعها ومش فاكره حجة عشان كدا كان لزم اشكت واعمل نفسي مدايق....
نزالت بعد مخلصتو بهدله في نغم وطلبت من مدير الفندق يحضرلي تسجيلات الكاميرات وهرجع بعد ساعه وانا ماااشي..
flash back..........1
شهاب: تعالي هنا..
حاتم:: انا مش قادر اتصور انك تصدق عليها كداااشهاب: انا كمان متاكد انك مش مصدق
حاتم: تقصد انك عارف انها معملتش حجةشهاب: اكتر من متاكد
حاتم: طب عملت كدا لي
أنت تقرأ
الضائعه
Mystery / Thrillerفتاه تركها اهلها ف شورع دون رحمه لتلتقي بشخص طيب تعيش في بيته وتربه بين اولاده المسلمين.. لما يعرف دينها او من اهلهاا.. ولكن ماذا يحدث ان تركتهم او ضاعت بين الحياه وملزتها وخيبه امالها هل ستكون نغم قويه او لا هنعرفه من القصه... تابعوهاا... لا...