Augusztus 30 szombat
Reggel kicsit se megszokottan ébredtem ugyanis drága testvérem ki húzott az ágyból.
-Húgi ideje fel kelni.-üvölti
-Hallod elmebeteg fent vagyok ugyanis ki húztál az ágyból úgyhogy esetleg le is tehetnél hogy fel tudjak öltözni.-mondom neki.Röhögve lerakott a földre én kilökdöstem a szobámból kivettem a mai ruhám a szekrényből átmentem a fürdőbe letusoltam felöltöztem és mentem le reggelizni.
-Jó reggel apu.-köszöntem neki mikor lementem a lépcsőn
-Neked is.-leültem az asztalhoz elém rakta a tányért én meg enni kezdtem ezt a pillanatot zsolti zavarta meg.
-Mi a program mára?-kérdi apu
-Pár osztálytársam át jön és a garázsban csövezünk.-mondta belőlem meg kiszakadt a röhögés.
-egy koszos dobozokkal teli garázsban akartok lenni?-kérdeztem röhögve ekkor nyílt az ajtó három fiú jött be de én még mindig röhögök.Furcsán néznek rám a fejük láttán még jobban röhögök.
-Ennek mi baja?-kérdezte a raszta.
-Rá jött az öt perc enged el.
-Nem is mondtad hogy van barátnőd.-jelentette ki a raszta melletti srác én meg rá néztem és felvontam a szemöldököm már nem röhögök.
-A húga vagyok nagyon okos.-mondtam
-Neked van húgod.-csodálkozott mind a három fiú szemem megforgatva megyek fel a lépcsőn egyenesen a szobámba bekapcsolom a hangfalam keresek bruno x spaccos albumot és egy kicsit idegesítem a tesóm leülök az ágyra rajzolni hirtelen bevágódik az ajtó.
-Kopogni luxus!-nézek fel a tesómra
-Ki kapcsolnád?-kérdezi
-Nem.-mondom és rá mosolygok.
-kapcsold ki!-néz rám mérgesen
-nem mindegy mit csinálok úgy is a haverjaiddal leszel kint a garázsba most.meg húzás van kifele!-emelem fel én is a hangom.Mikor kiment folytattam a rajzolást.Úgy kb dél körül lehetett lementem apa sehol írt üzit is amit a hűtőn találtam meg „Be hívtak a munkahelyemre későn jövök ebéd a hűtőbe.ui:Zsoltiék ne szedjék szét a garázst".Oké gondoltam megnézem okos tesóm élnek-e még mikor be léptem a zene üvöltött a saját hangom nem hallottam oda mentem zsoltihoz aki épp -beszélgetett valami libával akkor csak nem bánja ha félbe szakítom a kis csevejüket.
-Hallod Zsolesz.-megyek oda hozzá
-Ha nem látnád épp beszélgetek.-néz rám
-de képzeld látom hogy egy libával beszélsz.
-Na megszólalt az utcasarki.-szólalt meg a csaj
-Aranyom néztél már magadra-vágok vissza
-Képzeld néztem.-válaszolt
-akkor tegyél már különbséget köztem és közted és akkor mond hogy ki az utca sarki.Édesem több rajtad a vakolat mint a szobán falán.oszt jössz itt nekem azzal hogy utca sarki vagyok hányan mentek már át rajtad?-tudod mit ne is válaszolj egy kezemen se tudnám megszámolni.-oltom le se perc alatt aztán a tesóm felé fordulok idők közben közönségnek is lett.
-Tőled meg többet vártam na meg hogy azért néha napján megint tartunk olyan napokat mint régen erre egy hete vagyok itthon és egyszer se volt olyan nap mikor nem metél volna el és az hogy neki élsz egy hülye pláza cicával duncsizni pedig ígérgetett tettél hogy nem fogsz Anna után na mindegy hagylak titeket tovább társalogni aztán ne csodálkozz ha csak egy leszel a sok közül.-mondtam
ESTÁS LEYENDO
Szent Johanna Gimi másképp
FanficA cím mindent elmond Ha szereted a szent johanna gimit olvas bele ha tetszik vote