Az én nevem [N] és egy konohai ninja vagyok. Folyamatosan piszkáltak az iskolába, mert én voltam a legprofibb. Egy barátom sem volt, mert mindenki iligy volt a különleges képességeimre. A bal szemem sharingan és rinengan, a jobb szemem byakugan. A sharingan szememel pedig tudok mangekjo sharingant. Sasuke különösen iligy volt a szemeimre. Egyszer el is akarta lopni. Azota nem jővűnk ki valami jol.
A csapattársaim Shikamaru, Neji és Kakashi-sensei. Mosz is ép a találka helyre megyek mert tegnap Kakashi-sensei üzent nekünk hogy menjünk ma a hídhoz hogy feltudja mérni nekünk a erőinket. Nagyon izgulzam a találka miatt mert ott volt Neji is. Már genin képző óta mindig engem néz Hinata szerint tetszem neki.
-Hol van már a sensei?-neztem korbe ahol csak Shikamarut láttam szerencsemre még nem volt itt Neji.
-Nem tom.
-Még mindig nincs itt Kakashi-sensei?
-Nincs-valaszoltam. Neji megint engem nez. Ur isten. Nem merek ra nezni. Nekem nem tetszik.
-Itt vagyok kölykök. Ma felmérjük az erőiteket.
-Ok-mondtuk egyszerre a fijukkal.
Kakashi sensei azt mondta h ha nem tudjuk elvenni a csengöit akkor az nekünk nagyon rosz lesz, mert visszaküld a genin képzőbe. Neki futottam. Elakartam venni de nem ment. Tul gyors ezert elohivtam a sharingan szemeim, amin meglepodott. En ezt kihaszbaltam. De igy sem jott ossze mert helycsete jutsut hasznalt.
-Ez nem ér! mondtam makd a rinenganomat is elohivtam, de ez sem jött ossze, ezert az osszeset elohivtam egyszerre és elpicsaztam. Jó... Lehet kicsit túl löttem a célon.
Kakashi korházba került, de mi jó gyetekek voltunk és ellátogattunk hozá.
-Sajnálom...- néztem a földet, de ő azt mondta hogy megbocsájt.
-[N] téged keres a Hokage.
-Engem?
-Igen. Azt mondta, hogy beszélni akar veled.
-Jó. Megyek.
Felmentem a Hokagéhoz. Azt mondta, hogy le van döbenve a teljesítményemen és azt szeretné, hogy én legyek az 5. Hokage. Mert képes voltam legyőzni a másoló ninját. Mondtam neki, hogy nem. De ő rám erőltette, szóval belementem.
YOU ARE READING
Sasori az apám?!
RomanceEz az elao konyvem so ne hari sry. Megprobalok eg jo storyt irni, maramennyire tudok.