2.rész Mi az az Akatsuki

59 9 0
                                    

Ez a Hokage dolog elég unalmas dolog. Mióta én lettem az 5. Hokage, mindig nekem kell megoldaji mások gondjait. Fárasztó is.

-Itt az ujab papirok amiket jó volna ha átnéznél-nyitott be Sizune. A sók papír láttán felnyögtem. Nem akarom én eszt. Átvettem a papírokat. A legelsőn megakadt a szemem. Azt írták benne, hogy van egy Akatsuki nevű társaság, akik új tagot keresnek.

-Sizune.

-Igen?

-Mi az az Akatsuki?

-Egy gonosz szervezet.

-Aha. Értem.

Nem hangzik olyan rossznak. Szóval mondom, miért ne?

-Lemondok.

-Mi?

-Lemondok mint Hokage.

-De azt nem teheted. Akkor ki fogja megvédeni a falut?-kérdezte. Az ablakon kinézve egy fekete hajú, zőld rúhás fiút làttam mrg.

-Bili fej lesz. Ő lesz a 7. Hokage.

Őszepakoltam és elindultam. Utkozbe sok nindzsa jött velem szemben. Szerintem ők is a felüresedett helyre akarnak jelentkezni.

Azt már nem!

Gondoltam, majd elkezdtem nagyon nagyon gyorsan futni a megadott helyszínre, amit a jelentkezési lapon láttam.

A rejtekhelyre érve elég kevés embert láttam meg. A hely nagyon nagy volt ezért útbaigazítást kértem a velem szembe jövő 2 lánytól.

-Sziasztok lányok, nem tudjátok hogy hova kellene menni?

-Fiú vagyok-forgatta a szemeit a szőke.

-Jaj bocs. Megtéveszt a hosszú hajad.

-Miért ne lehetne hosszú haja egy fiúnak? Igen is divatba fog majd jönni!

-Nyugi Deidara. Amúgy arra kell menni-nyugtatta le a szőkét a fekete hajú. Balra mutatott. Visszanéztem rá és megköszöntem.

-Köszönöm-mondtam, de megláttam a karikákat a piros és felpuffadt szemei alatt.

-Jól vagy? Sírtál?

-Nem.

-Oh, akkot jó. Kölcsön adjam a sminkem h eltakard a karikáid?-kérdeztem.

-Igen léci.-oda adtam.

-Igazából a kistesom miatt-

-Oh ennyi az idő? Mennem kell, hello-és elindultam.

Beérve a terembe már voltak oáran. Leültem és vártam. 5 perc mulca kiosztozták a teszteket. Nem volt olyan nehéz, simán megoldottam. Én voltam a legelső aki lradta.

Már mentem volna ki, mikor a zsűriző ember oda hívott.

-Sajnálom. 34 pontod van és 35 nél juthattál volna br.

-Nee. Pedig azt hitem jó lesz...

-De mivel ilyen aranyos vagy ezért kivételt tehetünk.-monta a fehér hajú fiú.

-Jej.-mondtam.

Sasori az apám?!Onde histórias criam vida. Descubra agora