Deku yavaş adımlarla uzaklaşırken bakugou yalancı bir sırıtış belirtti. Todoroki Bakugou'nun yanına gitti, soğukkanlılığını korusada patlayacak bir bomba gibiydi.
T: Ne olduda yine senden uzaklaştı?
B: Sanane be yarım p!ç!
T: Ona zarar verme.
B: Sana noluyo be?! İstediğimi yaparım!
T: Emin olma, Dedi ve uzaklaştı. Bakugou halinden mutlu olmadığını diğerlerine söylemedi ama yanlış mı yaptım diye düşünüp durdu.
Şuan
Bakugou onu kaçıranın kim olduğunu bile bilmiyordu. Ama bakugou daha çok acı çeksin diye onu kaçıran her kimse yüzünü göstermeye karar verdi. Yine ses değiştiricisiyle konuştu,
?: Bugün nasılsın?
B: Burda geçirdiğim hiçbir dakika güzel değil seni oro*pu!
?: Bende yüzyüze konuşalım mı diyecektim ama neyse..
B: HAH! SONUNDA ADAM OLABİLECEĞİNİ ANLADIN VE TESLİM OLUYORSUN, GELDE SENİ GEBERTEYİM!
?: Madem bu kadar istiyorsun bana 1 saat ver, bende aşağı senin yanına gelip uğrayayım nasıl olsa seni bağlatmak uzun sürecek..
1 saat sonra
?: Geliyorum~
Deku, Bakugou'nun ağzını açar.
B: APTAL İNEK?! SANA NE OLDU? KENDİSİNİ GÖNDERİCEĞİNİ SÖYLEYİP SENİDE Mİ GETİRDİ?!
D: kıkırdar hala anlamadın mı Kacchan?
B: Neyi aptal inek?
D: Seni benim getirdiğimi!
B: NE?!
D: Seni neden buraya getirdiğimi anlayana kadar çıkmayacaksın.
B: O zaman nedenini söyle?!
D: Hmm, belkide beni üzdüğün içindir, bu arada okuldaki herkes Todoroki-kun, kirishima, ve seni kayıp sanıyor..
B: Diğer ikisi ne alaka aptal inek?!
D: Merak etme Todoroki-kun gayet iyi, kirishima için pek aynısını söyleyemem kıkırdar
B: NEDEN ONLARIDA KAÇIRDIN?! KİRİSHİMA NIN YANINA GÖTÜR BENİ APTAL!
D: Huh? AA doğru, o biricik sevdiğin kirishima..
B: ONU SEVDİĞİMİ. NERDEN ÇIKARDIN?!
D: Senden..
B: Şu mesele.. Kahkaha atar, o yüzden miydi bu kadar şey? O zaman bir açıklık getireyim, onu senden 100 kat daha çok seviyorum, aslında bakugou paramparçaydı ama bunu söyleyemedi. Deku dahada sinirlendi ve Bakugou'nun yanındaki masaya bir çanta koyup aletler çıkarmaya başladı. Bakugou korkmaya başladı.Umarım bölümü sevmişsindir🖤 şimdilik bye~