Bakugou korkmaya başladı.
O sırada todoroki
Todoroki çok mutluydu, çünkü sevdiği kişi onu yanında alıp ona çok iyi davranmıştı. Ama kirishimaya ne olduğunu merak ediyordu. Deku geldiğinde ona soracaktı, sadece birşey yapmasından korkuyordu..
Bakugou
B: DEKU GERÇEK SEN BU DEĞİLSİN!
D: İnsanlar değişebilir sarışın aptal..B
: SEVDİĞİN KİŞİYE BUNLARI MI YAPARSIN HEP? APTAL İNEK!
D: Çok fazla konuşuyorsun, ayrıca sevdiğim 2 kişi oldu, biri sensin, diğerine çok iyi bakıyorum merak etme.
B: Seni benden soğutan ne?!
D: YILLARDIR SENİ KORKUYORUM, SORUN BU TAMAM MI?
B: Ne?
D: YILLARDIR YANINDAYIM! SEN İSE 2 YILDIR TANIDIĞIN BİRİ İÇİN BENİ UZAKLAŞTIRIYORSUN! TAMAM MI? ARTIK SUS! Deku ağlamaya başladı.
Bakugou hatasını yeni anlıyordu. Cidden yaptıklarını düşününce, ona hak verdi. Çocukluk arkadaşını 2 yıldır tanıdığı biri için uzaklaştırmıştı. En sonunda ona kirishimayı sevdiğini söyleyince deku dayanamadı.
D: ağlayarak sonunda sustun.. Dedi. Ama sadece bu, sonra Bakugou'nun ağzını tekrar açtı,
D: Başlamadan önce söyleyeceğin son şeyleri alayım..
B: İlk defa birine hak veriyorum, haklısın deku! LANET OLSUN Kİ HAKLISIN, BANA HERŞEYİ YAPMAKTA SERBESTSİN, BUNU HAKETTİM! LANET OLSUN!
D: Oh.. Anlamana sevindim. İşim zor olmayacak, en başta sana bir soru soracağım, yalan söylersen ne olacağı sürpriz. Beni seviyor musun Kacchan? Gözünde bir arkadaş kadarda olsa değerim var mı?
B: E-Evet.
D: Yalan söyleme. Beni sevmediğini biliyorum, gözlerini kaçırıyorsun.
B: Evet yalan söyledim.. ÇÜNKÜ BENİM İÇİN ARKADAŞTAN FAZLASISIN!
D: Tamam. Devam edelim. Kirishimayı gerçekten seviyor musun? Bakugou içinden "SIÇTIM" diye düşündü.
B: Hayır. Sana yalan söyledim, sadece kıskanmanı istemiştim.. Deku onun gerçeği söylediğini anladı ve gözlerindeki o kötü ışık kayboldu. Şaşkınlıkla etrafına bakıyordu ki gözü bağlı olan bakugou ya takıldı.
D: K-Kacchan? Burada bu şekilde ne işimiz var?
B: Şaka yapıyor olmalısın! Beni çöz lütfen aptal inek!
Deku cebinde birkaç anahtar gördü ve denemeye başladı, en sonunda bakugou çözüldü.
B: BANA BUNLARI YAPAN SENKEN NASIL HATIRLAMIYORSUN?!
Deku ağlamaya başladı,D
: O adam.. BANA ÇOK BENZİYORDU, AKLIMDAN ÇIKMIYOR KACCHAN, SANA BUNLARI BEN YAPMIŞ OLAMAM!
B: Sakin ol.