ℙℝ𝕆𝕃𝕆𝔾

45 2 0
                                    


Tajemnicza wyspa Light.. W zasadzie.. Byłaby Tajemnicza gdyby ktoś o niej wiedział. Znajduje się niedaleko Ninjago. Mała... Niewidoczna dla innych.. Za to zamieszkała. Spytacie czemu tak? Od niepamiętnych czasów.. Jeszcze za czasów powstawiania ninjago i bogów... Była ona schornieniem dla ludzi odmiennych. Nie byli to bogowie nie dało się zaliczyć ich do takich ponieważ nie posiadali mocy żywiołów. Było to plemie zmiennoksztaltnych. Konkretnie wilków. Mieli swoje zasady swoje umiejętności przez co nie umieli dostosować się do reszty ludzi. Chcieli być sami... założyć własny mały świat. Pomogła im w tym niewielka wyspa. Była piękna.. Niezniszczona przez ludzkie eksperymenty. Bogata szata roślinna i wiele zwierząt pomogło im się tam rozwinąć ale nie na tyle żeby zniszczyć szybko wyspę. Żyli zgodnie z naturą. Dbali o nią.Nie chcieli żeby inni mieli do niej dostęp obawiali się ze mogą to źle wykorzystać.. Zniszczyć wyspę...oproznic ją w mgnieniu oka że wszystkiego co tylko miała. Poprosili pierwszego władcę o stworzenie wyspy niewidzialnej dla oka.. Dla dotyku.. Dla osób z zewnatrz.. Żeby mogli żyć w spokoju pod wyjątkiem że oni nie zbliżą się nigdy do ninjago. Udało się. Cały plan. Mogli żyć tak jak od początku tego chcieli. W spokoju.. Sami.. Przez wiele pokoleń niepotrzebni byli im inni. Stali się silni i mądzi. Stworzyli wiele własnych technik walki i magii. Po wielu latach..pokoleniach.. Niestety.. Musieli ujawnić się światu.

~•ℕ𝕀ℕ𝕁𝔸𝔾𝕆-𝕄𝔸ℝℤ𝔼ℕ𝕀𝔸•~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz