7.

11 0 0
                                    

Suga už odešel taky do školy a já čekala na moje kamarády.CO JIM TAK TRVÁ????
Nestihla jsem si ani vytáhnout mobil z kapsy a už mi někdo volal
Jessie
Rychle jsem to přijmula a hned se z druhé strany ozval hluk.
"Co se tam děje???A kde jste???„
Zavrčela jsem do mobilu a najednou se ozval Johnatanův hlas.
"Roxi je už na cestě ale Jess není prý dobře ,takže s ní zůstávám doma„
"Okk...A co jí je????„
"jak to mám vědět??!Co vím ,tak démon nemůže onemocnět ale ona má horečky a zvrací!!„
"Zavolal jsi už tetě ?????„ zeptala jsem se vážně.
"Jo,říkala že za pár hodin přijede!„
Ani jsem nic nestihla říct a položil mi to.
Suga mě celou dobu sledoval a pak se ustaraně zeptal "co se stalo? Vypadáš jako kdyby jsi znova zahlédla Miu„
"N-nic jenom Jess není dobře a bojím se o ní„ zakoktala jsem a podívala se na špičky bot.
Nerada mu lžu...Ale tak co mám dělat!!?
"Určitě se uzdraví,beztak je to jenom chřipka„ zasmál se Suga a já se na něj taky falešně usmála Kdybys jenom věděl...

~•~

Hned co dorazila Roxi ,jsme se vydaly do té cvokárny jménem škola.Dneska toho moc nemám až na otravnou matiku ,hned první hodinu.Vydala jsem se ke skříňce a ti dva mě následovaly.
Musela jsem se zasmát.Nejsem tu ani pár dní a mám už skvělého kámoše a taky se mi povedlo zjistit ,že z nějakého důvodu nesnáším Miu a tu bloncku u které nevím jak se jmenuje.
Zabouchla jsem skříňku a vydala se na matiku.Roxi mi zamávala se zadní lavice u okna.Aspoň že je úplně vzadu:))
Hodina uběhla rychle a spolu s ní i zbytek školy.
Už stojím u té kavárny z minula,společně s Roxi a Sugou.
"Vezmu Jess Latté ať má radost„ řekla trochu smutně Roxi a já přikývla.Seděly jsme u malého stolku a jedli sušenky.
Povídali jsme si snad o všem ale pak mi přišla správa.

Johny🦅: přijďte už domů,neumím se dovolat Roxi.
Mamka už tady je taky.

Lehce jsem se zamračila a podívala jsem se na Rox.Ta nejspíš pochopila a postavila se. "Už musíme jít,potom nápisem na skupinu„ řekla jsem a Suga přikývl a obejmul nás.Přišel mi zamylšlený ale už jsem to neřešila.
Šly jsme rychle domů svižným krokem.Roxi vypadala velmi nervózně a neustále o něco zakopávala.Hned první věc co mě zaujala ,bylo auto od tety.Doufám že je Jess v pořádku,nestává se NIKDY že by démon onemocněl a pokud jo ,tak nejspíš je otrávený.Zaťukala jsem na dveře a Roxi sebou škubla.Hned nám přišel otevřít John a my ho obejmuly a šly do Jessiiného pokoje.
Ležela na posteli a těžce dýchala.Její pach byl velmi zvláštní a nejvíce mě překvapil škrábanec na její ruce.Vubec se nehojil a krev byla černá.
"Otrava omějem řekla teta,která stála zamnou.
Oměj to slovo mi nahnalo husí kůži a já ztuhla.Pro normalní lidí není moc škodlivá ale pro nás je přímo Toxická.Je to vlastně i jediný způsob jak zabít démona.Teda když ještě přidám stříbro.
Prsteny a náhrdelníky nám nevadí ale nesmí se nám dostat do krve.To by totiž pro nás znamenalo konečnou.Jediný lék proti oměji je vypálení nebo zlomí kosti.Vím že to zní bolestivě ale ta zlomenina pustí automaticky hojení a po oměji nebudou ani stopy(tahle metoda se používá ,když oměj omylem sníte).
"Budeme potřebovat Roxi„ řekla jsem trochu přidušeně a teta přikývla.Jako na zavolanou se tady ta zrzka objevila."slyšela jsem vás ale mám strach...Co když ji ublížíme nebo-„ "nic se jí nestane„ přerušila jsem ji a povzbudivě jsem se na ní usmála.John se objevil vedle tety a taky se trochu pousmál.Má svou sestru rád a udělá vše aby ji pomohl.Roxi se trochu nervózně ošila a šla pomalu k posteli Jess.
"Promiň Jess„ zašeptala a z ruky ji vyšlehly malé plamínky.Následně přiložila ruku na ránu a Jess začala křičet a škubat sebou.Já s Johnatanem jsme se na sebe nešťastně podívaly.Dokonce mi začaly i slzy stékat po tvářích.Najednou všechno utichlo a Jess vyšvihla do sedu.Její oči zářily žlutě a po tvářích ji stékaly slzy.Nečekala jsem na nic a skočila ji do náruče.Roxi a Johnatan nebyly po zadu a skončily jsme v hromadném obětí.
“tak teď ,když už je vše hotovo...MI SAKRA VYSVĚTLI KDE JSI K TOMU PRIŠLA!!„ zakřičel skoro Johnatan.
“noooo...„ začala Jess











Jak myslíte že k tomu přišla a proč se tak chovala????😂😂😂😂😂

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 07, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

• Sweet Dreams •Kde žijí příběhy. Začni objevovat