Hol is kezdjem... tudom már azzal, hogy kerültem az Aizawa házba...
Visszaemlékezés:
"Nem hiszem el, miért nem rugód már ki?" Hallottam a féltékeny nő hangját."Nem tehetem tudod hogy [Y/N] mennyire szereti a munkáját" Hallottam a férfi hangját aki pár évvel ezelőtt még barát volt..mostmár főnök vagyis inkább ex-főnök.."Tudod hogy van másik munkája" sipákolt a nő. "Tudom...Tudom de Natsuko mégis csak a barátunk nem dobhatjuk ki.." A nő csak gúnyosan felnevetett. "RYURI...Ryuri Kawatsu...Ne mond hogy szereted őt..TÖBBET ÉRZEL MINT BARÁTSÁG...Igaz?.." Rá vágott az asztalra. "NEM DEHOGY IS! ELMENTEK OTTHONRÓL NEKED?" Ahogy hallottam hogy felemeli a hangját elrohantam sírva.
Sajnálom hogy T̴̻̭̀ę̴̞̿h̶̪̀e̵̹͎͂ŕ̴̭
vagyok...Sajnálom hogy m̀͢҉͏̶͠͠͏ę̸̷̸̢̛̀͘g̡̀͏̶̛́͜͠i̢̢̛̕̕͜͜͞n̷̴̢̢̧̛͜͝t̢̧̀͡͏̶̢̡ ̴̧̢̛̕͜͠͝m̶̸̴̡̛͞҉͠ì͠͏̶̀͢͢͝á̡̕̕͟͡͠͝t̷̷̵́́͜͝͠t̵̢́́͘͘͡͞a҉͏͜͠͏͏̷̢m̷͡͏̷́͟͟͟ ̸̴̵̵̸̨̀͞v̸̸̛͜͠҉̶̶e͝͏̡̧̧̀̀͘s̵̕҉̧̨̛̀͡z̶̷̧͘͞͡͝͡e͏̷͘҉̴̛̀͞k̴̶̨̡̀͢҉̀è̵͜͏̨̕͟͞d̸͞͏҉͏҉̀͟n̢̕͟͡҉̸́͠e̴̷̢̧̨̢͢͢k̶͟͟͞҉̵̧͜...Ș̷̛ä̷̳́j̶͍̍n̸̨͘á̴̡͒l̷̘̓o̵͚͊m̴̳̑ ̵̫̇
Már nem az első hogy miattam veszekednek..Utálom e-miatt magam...mindig ez lesz? Még ha munkát is váltanék? Sírva a ház bejárati ajtó mellé leguggolva potyognak a könnyeim. -Na...jaj téged meg ki bántott?- Mosolygott előttem a szőke. -K-kastuki? Eh..S..senki..- Bújtam vissza a kezeimbe. -Kawatsu mondott valamit?- Gogolt le hozzám mire ki is nyílt mellettünk az ajtó. Kilépett rajta Kawatsu. -Hello öcsi! Hogy hogy itt vagy?- Kérdezte hiszen nem várta a testvérét. - Te bántottad [Y/N]-t?- Kérdezett vissza dühösen. -Mi? Nem? [Y/N] Mi történt?- Jött oda ő is. Ki egyenesedtem és csak annyit tudtam mondani. -F-felmon-dok!- Akadoztam mert alig kaptam már levegőt. -Szóval..Hallottad igaz? Nagyon sajnálom..- Csak ráztam a fejem, bementem a táskákért és haza mentem. Rá egy hónapra minden cuccom vissza lett adva.
Visszaemlékezés vége
-Nagyon várom hogy új munkát vállalják!- Kuncogtam fel. -Ilyen gyorsan le is váltottál?- Nevetett Kawatsu is. -Héj! [Y/N] Nagyon sajnálom...Nem akartam rosszat..- Mosolyog rám biztatóan Natsuko. -Ugyan már...De attól még barátok maradunk! Mégha sose álltál úgy hozzám..-Sóhajtottam. -De mostmár sietek! Ha elkések nekem annyi!- Kávéval a kezemben rohantam ahogy csak bírtam hogy elérjem a metrót. Épp ahogy felmentem neki mentem az ajtónak. Megint túl sok az ember itt. Megpróbálok meg nyugodni és megtalálni a táblán hogy melyik megállón szállók le. Ahogy lefékezett a metró egyből ugrottam is le. Utálom ha nagy a tömeg. Ahogy vettem pár levegőt elkezdett csörögni a telefonom. Megnézve láttam hogy Kayama-sama neve ugrott fel ezért egyből fel is vettem. -Szia!- Szóltam bele. -Sziaaa~ Húzta meg az a betűt. -Hol vagy már?- Kérdezte aggódva. Tudja hogy képes vagyok mindenhol eltévedni. -Már leszálltam így kb 2 perc...- Húztam a számat. -Jól van! Várlak~ Éreztem ahogy a virtuális puszija a homlokomra tapadt volna. "Hogy lehet valaki ilyen szép és imádni való?" Nem értem nekik hogy ment. Ahogy mentem húzogattam le a kávém, mint pistá bácsi a házi pálinkát. Pálinka...Hmm...Na meg mit nem! Múltkor se volt jó ötlet..De ez másik sztori~ Ahogy oda értem egyből a nyakamba ugrott a nő. -Kayama...Nekem is hiányoztál!- Öleltem meg megadva magam. Tényleg hiányzott nekem ez a lüke nő hiszen már egy vagy már kettő éve nem is beszéltem vele. -Na készen állsz az új munkahelyedre?- Kérdezte határozottan. Nekem meg fel csillant a szemem. -Hát persze!- Büszkeséggel teli arckifejezésem mindent kimutat. Ahogy oda vezetett mosolyogva konstatáltam hogy autóval könnyen ide jutok. Be kopogtunk az ajtón és vártunk. Egy ideig hallottunk kettő veszekedő hangot aztán kinyílt az ajtó. A szőke férfi próbálta leplezni az előbb történt dolgokat de tudta hogy Kayama nem annyira hülye hogy ne jöjjön rá a dolgokra. -Gy-gyertek be!- Szólt zavartan és beinvitált a házba. -Ő itt [Y/N]...!- Próbálta a nő a feszültséget oldani. -Ohh emlékszem rád! Még pár évvel ezelőtt egy jó buliról..Vagy nem kegye volt az?- Nézett rám a szőke. -Őő...De! Hizasi Yamada nem?- Mosolygok és nyújtom a kezem egy kézfogásra. -De!- Kezen csókolt a fickó amitől egy kicsit zavarba jöttem aztán beljebb invitált. Ahogy mentünk találkoztam azzal az Aizawával akire azt mondják hogy egy antiszoc alvó kukac.
--------
Remélem eddig tetszik a sztori uwu
Addig is baii🦊💕
YOU ARE READING
Igen is főnök! [Aizawa x Reader]
Fanfiction[Y/N] hogyan is került ide vagy hogyan is lett szerelmes új főnökébe avagy a nagy tiszteletre méltó Shouta Aizawába és hogy hogyan változott meg az évek alatt az érzelmei. A leányzó(avagy Y/N) élete egyik percből át a másikba vál ahogy régi barátai...