2.rész

23 3 2
                                    

-Szép napot! [Teljes név] vagyok. Örvendek a találkozásnak!- Nyújtom a fekete hajú férfinak is a kezem. -Shouta Aizawa..és szint úgy!- Fogtunk kezet.-Szóval holnaptól itt fogol dolgozni!- Karolta át a vállam Kayama-Sama.

Time skip(csak mert nincs ihletem innen folytatni
[•́ ‿ ,•̀])

Már öt körül fent voltam és egyből készültem. Ahogy kész lettem ugrottam indultam is a megállóba. Ahogy oda értem lakásra már 6 volt így elkezdtem kopogni az ajtón de senki nem adott választ. Aztán elő húztam a táskámból egy kapott kulcsot és ki nyitottam az ajtót. Egyből körbe néztem de semmi. Be mentem az ajtón ami a hálóhoz vezet és megláttam a személyt aki kellett nekem. Még alszik így kimentem a konyhába, fel raktam egy kávét, aztán vissza mentem a fickóhoz. Elkezdtem keltegetni. -Aizawa! Keljen... mindjárt órája lesz!- Ahogy ki nyitotta a szemét, egyből meg is ugrott. Gondolom nem rám számított. -Ohh..Umm jó reggelt...- Mormogta. Kimentem a konyhába és készítettem reggelit. Aizawa morcos arcával kifelé battyogót és leült enni. Töltöttem neki kávét és elindultam elmosogatni. -Mit csinálsz?- Kérdezte a fickó. -A..munkámat?- kérdeztem vissza. -Hmm...maga akkor most itt mire is szakosodig?- Ettől a kérdéstől még az agyamat is eldobom!! Nem hiszem el hogy nem emlékszik arra amit tegnap vagy 3x jártatta Kayama a száját! -Én egy mindenes vagyok, avagy egy asszisztens, vagy egy segéd, vagy aminek ön szeretne hinni!- Mondtam szemet forgatva. Erre csak morgott egyet. Na jó én eskü már az első nap elásom a főnököm. Pedig nem is Kawatsu-val dolgozom már. Sóhajtottam egy nagyot, aztán vissza fordultam a munkámhoz. Meg étkezett aztán elment felöltözni. Mikor vissza jött, addigra már össze raktam az ebédjét is. -Na kérem induljon el mert bizony nem hagyhatom hogy késsen! Morcosan elindítottam a munkába, aztán neki álltam összeszedni a cuccokat, míg nem valaki fel nem hívott. -Yamada-san miben segíthetek?- Vettem fel a telefont. -Hello [Név]-sama csak jelenteni szerettem volna hogy a mai munkád egy része sikerült, hiszen Aizawa beért végre időben!- Nevette el magát Yamada. Sóhajtottam egy nagyot. -Tedd már le!- Hallottam Aizawa ideges hangját. -Oké, oké! Na bye [Név]-sama!- Lerakta a telefont és megint csönd lepte be a szobát. 


Sajnálom de csak ennyit tudtam kipréselni magamból 7w7
Még megpróbálok ma belekezdeni a 3.részbe de nem igen hiszem hogy nagyon sikerülni fog, szóval bocsi ^^'

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 16, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Igen is főnök! [Aizawa x Reader]Onde histórias criam vida. Descubra agora