Part 10-Nová spolubydlící?

1.7K 87 2
                                    

"Nazdar"odsekla.

"Tay"začela jsem rozhovor. Všechno jsme si vysvĕtlily. Taylor se pak ptala na Cass. A po mém výkladu usoudila že by to byla fajn kámoška.

"Kamarádky na vĕky"usmála se Tee.

"Si piš. Mĕ se jen tak nezbavíš"objaly jsme se.

"Ani nechci"zasmála se.

"Hele slíbila jsem Cass že se půjdu podívat na její trénink. Nechceš jít se mnou?"nadzvedla jsem obočí.

"Jasnačka"mrkla na mĕ.

Probĕhly jsme chatkou a bĕžely jsme na plac-tak se řiká takovýmu místu asi 200 metrů od řeky smĕrem k jídelnĕ. Je tam tráva a na ní se dá dobře trénovat třeba i fotbal.

"Wow"vydala ze sebe Tay když je vidĕla.

"Moje řeč"souhlasila jsem s ní.

Sedly jsme si pod strom a pozorovaly jsme je. To co předvádĕly bylo úžasný. Ani se nedivim že jsou tak namyšlený,teda nĕkterý.

Když skončily přibĕhla k nám Cass. "Ahoj Nikky!"objala mĕ.

"A-ahoj Cass. Já moc se omlouvám. Byla jsem pitomá a-. Prostĕ promiň"usmála se Tay.

"V pohodĕ. Tak teda ahoj Tay"usmála se Cassandra.

"Holky víte že se budou míchat týmy?"začala Cass rozhovor,když jsme šli k chatkám.

"Jak to myslíš?"nechápala Tee a já taky ne.

"Jelikož vy máte v týmu hodnĕ kluků a my hodnĕ holek,tak se to prostĕ namíchá"vysvĕtlila Cass.

"Asi jsem magor,ale furt to nechápu"řekla jsem a obĕ se zasmály.

"Prostĕ nĕkteří kluci od vás přejdou k nám do týmu a nĕkterý holky od nás k vám"zářivĕ se usmála.

"Takže možná přejdeš ty?"nadĕjnĕ jsem se usmála. Cass jen přikývla. Já Taylor jsme ji objaly.

"Hele holky já se dojdu převlíknout. Počkáte na mĕ?"Cass udĕlala psí oči.

"Jasnĕ a kde?"zeptala se Taylor.

"Co třeba u řeky"navrhla jsem.

"Ok"řekla Cass a odbĕhla do své chatky.

Pomalu jsme šli k řece. "Tee co je mezi tebou a Niallem?"vyhrkla jsem,když jsme byly u řeky. Sedly jsme si na lávku.

"C-co? Jsme kamarádi"podívala se jiným smĕrem.

"Tay,řekni mi pravdu"prosila jsem ji.

"Fajn. Mĕli jsme jedno rande a párkrát jsme se líbali. Spokojená?"povzdychla si.

"Na sto procent spokojená"

Po chvíli se k nám přidala Cass. Napadl nás úplnĕ šílenej nápad. Bĕželi jsme ke klukům do chatky. Otevřely se dveře a v nich stál Liam.

"Ahoj Liame. Tohle je Cass. Kdyby jsme chtĕli aby se k nám do chatky Cass nastĕhovala,tak musíme za hlavním vedoucím tábora,za našima vedoucíma a za jejíma vedoucíma?"vychrlila jsem na nĕj.

"Jo"bylo jediný co řekl.

"Takže může?"řekla Tay nedočkavĕ.

"Jasnĕ"celkem se divil.

Bĕhaly jsme po táboře a shánĕly vedoucí. Nakonec nám to povolily. Cass se k nám přestĕhovala.

Večer.....

Dozvĕdĕli jsme se o míchání tĕch týmů. Cass společnĕ s nĕjakýma dalšíma třema holkama přestoupila k nám do týmu.

Dvĕ holky,blondýny,vypadaly dost namyšlenĕ. Chvíli jsme se s nima seznamovali a mĕla jsem pravdu ty dvĕ byly namyšlený. Ta třetí,Phoebe,byla fajn.

23:45....

S Cass a Tay jsme mĕli hroznej výtlem. Nemohly jsme spát,tak jsme dĕlaly kraviny. "Holky já mám nápad?"řekla jsem a znovu nastal výtlem.

Rozhodla jsem že se půjdu projít. Vylézala jsem oknem,ale najednou se otevřely dveře. A tam Harry.

"Nikky! Co tady vyvádíte?! Hned spát! To si zejtra vyřídíme"odešel docela naštvanej.

Lehly jsme si do postele. Do pĕti minut jsme všechny usly.

Takže pro začátek mega omluva. Nemĕla jsem nápady a trochu jsem na wattpad zapomĕla. Pokusím se díly přidávat častĕji :))

Camp of dreamsKde žijí příběhy. Začni objevovat