"Nikky vstávej!"snažila se mĕ Cass vzbudit.
"Ani omylem. Harry včera řikal že si to s náma vyřídí,takže....ne"otočila jsem se na druhou stranu postele.
"Nikky Black! Okamžitĕ vstávej!"zakřičela Cass a sebrala mi deku a jelikož jsem byla v dece zamotaná,tak jsem na zem hodila ukázkovýho placáka.
"Za tohohle placáka ti dám deset bodů"ukázala Tay,která sedĕla na stole,palec nahoru.
"Kolik je hodin?"pomalým krokem jsem došla ke skříni.
"7:25"řekla Cass.
"Proč mĕ budíte tak brzo?"nemohla jsem najít svoje oblíbený tričko.
"Ráno se tu stavil Harry a řekl ať za ním v půl osmý přijdem"řekla trochu víc potichu Tee.
"Hmm....bezva"broukla jsem.
I s oblečením jsem přešla do koupelny. Učesala jsem se a provedla hygienu. Oblékla jsem se a šla za holkama.
Došly jsme k chatce kluků. Cestou jsme potkaly Liama s lanem jak utíká na druhou stranu tábora-prej je tam les- a Alex s Louim jak nesou kbelíky vody. Co zase vymysleli?
Povzdechla jsem si a zaklepala. Otevřel Zayn a v ruce držel sáček plný balónků-myslim takový ty balónky na vodu. "Ahoj holky. Harry na vás čeká. Máte jít za ním"kývl hlavou smĕrem dovnitř chatky.
"Ahoj. Dík. Tak jdem"řekla jsem. Zayn jen kývl hlavou a bĕžel pryč.
"Ehm Harry? Chtĕl si s náma mluvit?"pípla Taylor.
"Jo chtĕl. Všichni jste v našem týmu,takže to pro mĕ je lepší. Dostanete trest,ale horší to bude s Nikky"koukl na mĕ.
"Tak moment. Já myslela že dostaneme všichni stejnej trest"vložila se do toho Cassandra.
Harry chtĕl nĕco říct,ale Tee byla rychlejší:"Cass má pravdu. Jsme nejlepší kámošky,takže chceme všechny stejnej trest a klidnĕ ten nejhorší"daly jsme si ruce kolem ramen a já se usmála. Když to Harry slyšel usmál se taky.
"Fajn. Uklidíte jídelnu a...."odmlčel se. "....a to je vše,ale holky příštĕ nelezte ve dvanáct večer ven oknem"poznamenal Harry.
"Dĕkujeme"řekly jsme stejnĕ a rychle jsme ho objaly.
Vyšli jsme z jejich chatky,ale v tom:"Tee! Můžeš na chviku"volal na Tay Niall.
Jen se usmála a řekla:"Holky bĕžte na před. Já vás doženu"
Jen jsme přikývly a Taylor odbĕhla.
"Hej Cass! Pojď sem!"křikla na ní jedna blondýna.
"Hned jsem zpátky"řekla a odbĕhla.
Nĕco jí tam řikala,pak na sebe křičely.
"Cass si v poho?"musela jsem se zeptat.
"Jo jasnĕ to byla Chlesie. Je to blbka a zároveň kapitánka týmu. Vadí ji že se bavím s váma a že jsem se k vám přestĕhovala. Prej holky z týmu se mají bavit jenom z holkama z týmu. Ty vole! To musela zrovna ona přestoupit se mnou do jinýho týmu?"cestou do jídelny mi to Cass vysvĕtlovala.
Sedli jsme si ke stolu. "Holky musim vám nĕco říct?"přibĕhla k nám Tay.
"Niall chce abych s nim chodila?"řekla potichu a pak začela pištĕt.
"To si pan Horan chvátnul. Jsme tu teprve čtvrtý den"řekla jsem si pro sebe,ale ony to slyšely. Cass se zasmála a Tee na mĕ udĕlala otrávený obličej a hned pištĕla dál.
"Přesnĕ tohle nesnášim"povzdechla jsem si a napila se čaje.
"A co ty na to?"zeptala se Cass,když přestala Tay pištĕt.
"Že mu za dvĕ minuty řeknu"sedla si ke stolu.
"Ještĕ máš asi tak deset vteřin"poznamenala jsem.
Podívala se na nás tázavým pohledem.
"Udĕlej co řiká tvoje srdce. Miluješ ho? Nebo je to jenom kamarád? To musíš rozhodnout ty sama Tee...." Cass pořád mlela ty debilní kecy.
"Prostĕ řekni jo"přerušila jsem ten úžasný proslov. Obĕ dvĕ na mĕ koukaly jako na tukana.
"Čas vypršel. Ahoj"promila jsem ticho,mávla na ní a napila se opĕt čaje.
"Tak jo"nadechla se a bĕžela pryč.
Cass mĕ probodávala pohledem. "Co je?"dala jsem ruce do obraného gesta.
Po chvíli do jídelny přišla Tay a ruku mĕla propletenou s Niallem. Sedli si k nám.
"Ehm"odkašlala jsem si. "Upřímĕ gratuluju pane a paní Horan"dĕlala jsem dojatou. Přisedli si i kluci a společnĕ s Cass dostali z mého úžasného proslovu výtlem.
"Dĕkuji"uklonila jsem se. To už jsme se smáli všichni a ta bloncka Chlesie byla vzteky bez sebe. Poslala jsem jí vzdušný polibek a ona si jen odfrkla.
"Nikky ty máš přítele?"zeptal se po chvíli Harry.
"Nemám"dál jsem se vĕnovala jídlu před sebou. Vidĕla jen jak se Hazza usmál.
Další kapitolka je tady a o nĕco dřív.
Nevim co k tomu dál dodat,snad jen za každý koment a vote budu moc ráda
ČTEŠ
Camp of dreams
FanfictionDvĕ nejlepší kamarádky.... Pĕt slavných zpĕváků.... Jeden letní tábor.... Jak tohle dopadne? Vydrží přátelství Nikky a Taylor po celý tábor? Bude mezi One Direction a holkama přátelství nebo nĕco víc?