Bölüm 5

132 10 56
                                    

Bugünkü anımızda yazarinızın aynı anda iki kişiden hoşlanması sonucu trajik bir sonla karşılaşmasını izleyeceğiz.

Aynı sınıfta olduğum bir kız vardı. Ona Emma diyeceğim. Birde takım arkadaşım. Ona da Sawyer diyeceğim.

Antreman yaptığımız zamanlarda benim gözüm hep Sawyer'a takılıyordu. Soyunma odasında giyineceğime onu izliyordum (Ergenlikteyim yani djsnksjw)

Sawyer'da salak olmadığından benim ona karşı bir şeyler hissettiğimi sezmiş olacak ki bana kötü davranmay başladı. Mesela bir grubun içerisinde ben konuşurken hep sözümü kesiyordu. Antremanda bana top vermiyordu. Sürekli hakaret ediyordu filan.

Birgün kız arkadaşlarımla konuşurken (sevgili manasında değil hemen fesat anlamayın) Emma yanımıza geldi. Benim kalbim 500'lerde atmaya başladı tabii.

Konu nasıl o noktaya geldi hatırlamıyorum ama ona bir şekilde çıkma teklifi etmeyi başardım. (Aslında dostça bir yerlere gidelim mi gibisinden bir şeyler demiştim)

O da dışarı çıkamayacağını ders çalışması gerektiğini onun evine gelsem beraber ders çalışırız tarzında bir şey demişti.

Bende ergenliğin verdi sapkınlıktan "OLUR" diye kabul ettim.

Bu arada bu 7. Sınıfta oluyor.

Ben Emma'nın evine gidene kadar bir sürü fantazi hayali kurmuştum.  (Ergenlikte olduğum için yoksa çokta sapık birisi değilimdir)  Dedim bugün harika geçecek gibisinden.

Evine gittiğimde beraber 1 saat kadar ders çalışmıştık. O 1 saate kadar her şey 10 numaraydı.

Sonra kapı zili çaldı.

Içeri SAWYER girdi.

Bende "Ne alaka lan?" Bakışımı attım. Birde o an "Sawyer ve Emma ile aynı evdeyim! Yaşasın!" Gibi salakça bir düşünceye de girmiştim.

O da "Luka? Olum ne yapıyon lan burda? Evimi nerden biliyon" demişti.

Emma 'da "Abi sanane ya. Onu ben çağırdım. Ders çalışıyorduk." Dedi

"Abi? Pardon?!"

Evet bunu sesli söylemiştim. Hala aklıma geldikçe utançtan yerin dibine giriyorum.

Sawyer "Lan olum. Aynı takımdayız. Kardeşimi ders çalıma ayaklarına kapak mı atacaksın?!" Dedi.

Ve böyle tartışma devam edince bende evden gitmek zorunda kaldım.

Ilerleyen günlerde Emma'nın okulunun değiştirlidiğini benimde takımdan atıldığım haberini aldım.

Takımdan atılma sebebim ise "Neymiş berbat oynuyormuşum falan"

Hiç alakası yok. Sawyer'ın babası bizim takıma çok büyük bağışlar yapan birisi.

Kısacası aşk hayatım bok gibi bir amerikan dizisi.

 LGBT Anıları Ve CapsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin