Jaemin her zamanki gibi işine geç kalmış bu yüzden de koşuyordu. Dün gece projesini geç saatte bitirdiği için sabah uyanamamıştı. Otobüsü 10 dk önce gitmişti ve diğerinin gelmesi en az 30 dk sürerdi. O yüzden son hızla koşmaya başladı. Bir kişiye çarpmış ve hızlıca özür dilemişti.
Çalıştığı kafenin tabelasını görmüş, saatine bakmış ve 5 dk geç kaldığını görmüştü. Derin bir nefes aldı ve kafenin kapısını açtı. Patronu ve aynı zamanda arkadaşı olan Renjun onu görmüş ve tebessüm etmişti. Arkadaşının geç kalmasına alışmıştı ve neden geç kaldığını da az çok bildiği için bir şey demiyordu.
Jaemin hemen kafenin arka tarafında kalan soyunma odasına gitti ve kafenin logosunun olduğu önlüğü üstüne geçirdi. Çantasını kendi dolabına koydu. Daha sonra kafenin iç tarafına ilerlemişti. Jaemin sipariş kısmında çalışıyordu. Kafe kalabalık sayılmazdı ama yine de baya bir müşteri vardı. Jaemin hemen kasaya ilerledi ve siparişleri almaya başladı.
Açıkçası Jaemin bu işte çalışmaktan memnundu. Zaten kahveyi çok severdi ve kahve kokusunun olduğu bir yerde çalışmak onun için muazzam bir şeydi. Bütün müşterilerin siparişini almış ve kendisine kahve hazırlamaya başlamıştı. Sonra kafenin kapısı açıldı ve içeri bir kurye girdi. Kurye Jaemin'e doğru yürümeye başlamıştı.
Na Jaemin siz misiniz?
Evet benim dedi genç oğlan ve merakla kuryeye bakmaya başladı.
Bu çiçekler sizin için dedi ve bir demet gülü tezgahın üstüne bıraktı. Ardından arkasını dönüp kapıya doğru yürüyüp kafeden çıktı. Diğer çalışanlar ve birçok müşteri Jaemin'e bakmaya başladı. Jaemin bakışları üstünde hissetse de aldırmadı ve güllerin üstünde bir not aradı. Tahmin ettiği gibi güllerin üstünde bir not vardı. Açtı ve notu içinden okumaya başladı.
Merhaba Jaem,
Ben Jeno. Biliyorsun ki uzun zamandır Amerika'daydım fakat dün geri döndüm. Bir kafede çalıştığını öğrendiğimde sana bir gül göndermem gerektiğini düşündüm. Umarım beğenmişsindir. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle...
Lee JenoJaemin notu okuduğunda küçük çaplı bir şoka girmişti. Çocukluk arkadaşı Jeno ona bir demet kırmızı gül göndermiş üstüne üstlük birde not eklemişti. Ama burada Jaemin'i şok eden şey lise yıllarından beri sevdiği çocuğun bunları yapmasıydı.
Aslında Jaemin Jeno'ya kırgındı çünkü ona açılacağı akşam birden Jeno ona üniversiteyi okumak için Amerika'ya gideceğini söylemişti. Ve Jaemin bu durum üzerine söyleyeceklerini içine atmış ve Jeno'ya iyi yolculuklar dilemişti. Bu olaydan sonra ikisi de birbirleriyle iletişim kurmaya çalışmamış aksine kaçmışlardı. Ama Jeno Kore'ye geri dönmüştü ve Jaemin ne kadar istese de artık kaçamazdı.
Düşüncelerinden ayrıldı ve kahvesini yapmaya geri döndü. Kafeye yeni müşteriler geliyordu ve Jaemin'in işi yoğunlaşmaya başlamıştı. Ama yarı zamanlı çalışıyordu. Çünkü aynı zamanda üniversiteye gidiyordu. Bugünki çalışması 13.00'da bitecekti ve dersi 13.30'da başlayacaktı. Saatine baktı ve saatin daha 11.00 olduğunu gördü. Bu saatler çok fazla kişi kafeye gelmezdi. O yüzden Jaemin telefonunu çıkardı ve Jeno'nun eskiden kullandığı telefon numarasına mesaj atmaya karar verdi. Telefon numarasını değiştirip değiştirmediğini bilmiyordu.
jaemin ❤️
merhaba jeno. hala aynı numarayı
kullanıp kullanmadığını bilmiyorum
ama yine de şansımı denemek istedim.lee jeno
merhaba jaemin ve evet hala aynı
numarayı kullanıyorum.
nasılsın?jaemin❤️
iyiyim sen nasılsın?lee jeno
ben de iyiyim jaemin.
umarım çiçekleri beğenmişsindir.jaemin❤️
evet beğendim.
aslında ben teşekkür etmek için
yazmıştım. keşke bu kadar zahmete
girmeseydin.lee jeno
beğenmene sevindim jaem
ve lütfen bir daha zahmet
sözcüğünü kullanmajaemin❤️
tamamdır jeno
şimdi benim işe geri dönmem gerek
daha sonra yine konuşuruz
görüşürüzlee jeno
kolay gelsin jaem
görüşürüz