kiss

72 10 6
                                    

Merdivenlerden çıkmışlar ve Jaemin'in evinin kapısının önüne gelmişlerdi. Jeno öne doğru atılıp Jaemin'in elindeki gülleri almıştı. Jaemin Jeno'ya minnettar bir gülümseme sundu ve kilidi açtı. İkisi beraber içeri girdiler ve Jaemin önce bir vazoya güllerini koydu. Daha sonra biraz hava girmesi için camları açtı. Jeno ise o sırada evi inceliyordu. Jaemin'in sadelikten yana olduğunu biliyordu ve evini de öyle döşemişti. Jeno biraz daha evi incelemiş ve Jaemin'e dönmüştü.

Jeno ne içmek istersin? Çay, kahve ya da içki diyerek Jaemin soran bakışlarla Jeno'ya bakmıştı. Jeno düşünmeden cevap vermişti.

Zahmet olmazsa kahve içebilirim. Ya da istersen dışarı çıkmak yerine evinde konuşabiliriz ama istemezsen dışarı da çıkabiliriz.

Aslında ben de sana onu sorucaktım. Bana uyar istersen dışarıdan da yemek sipariş edebiliriz ama önce üstümü değiştireyim olur mu?

Tabii olur Jaem. Ben seni bekliyorum diyerek yavaşça koltuğa oturmuştu Jeno. Jaemin de hızlıca odasına ilerlemişti. Üstüne rahat bir şeyler giydi ve Jeno'nun yanına döndü. Jeno o sırada bir fotoğrafa bakıyordu. Jeno ve Jaemin'in bir fotoğrafıydı. Jeno gitmeden 1 hafta önce çekilmişti. Jaemin Jeno'ya baktığında gözlerinin dolduğunu fark etti. Aslında içten içe biliyordu ki Jeno'da gitmek istememişti. Jaemin Jeno'nun yanına ilerledi ve ona arkasından sarıldı. Jeno bu sarılma daha fazla kendisini tutamamış ve ağlamaya başlamıştı. Jeno ağladıkça Jaemin'de dayanamamış ve gözyaşları akmaya başlamıştı.

Jaem ben çok özür dilerim. Tam bir korkak gibi davrandım ve kalbini kırdım. Sakın kırılmadığını söyleme çünkü bakışlarından anlıyorum Jaem. Of hala bu aptallığı nasıl yaptığımı aklım almıyor diyerek Jeno arkasını döndü ve Jaemin'e sıkıca sarıldı. Aynı zamanda ağlamaya devam ediyordu. Jaemin de dayanamayıp Jeno'ya kollarını sarmıştı.

Evet Jeno kırıldım. Sen gittikten sonra çok ağladım. Büyük bir depresyona girdim. Ama şu an iyiyim. Ve geçmişi geçmişte bırakmak istiyorum. Jeno her ne kadar kendi içimde inkar etsem de seni bekledim. Senin bana geri döneceğine inancım sonsuzdu. Ve öyle de oldu. Sen gittiğinde sana kırgındım ama artık değilim. Geçmişi geçmişte bırakalım olur mu? Lütfen daha fazla kendini yıpratma diyerek daha sıkı sarıldı Jaemin. Jeno ise daha çok ağlamaya başlamıştı.

Hadi ama Jeno sen mutlu ol diye söyledim bu sözleri daha çok ağla diye değil. Ağlama lütfen daha fazla beni de üzüyorsun.

Jeno Jaemin'in sözlerinden sonra ağlamayı yavaş yavaş kesmiş ve ağlaması iç çekişlere dönmüştü. Jaemin Jeno'nun yüzünü ellerinin arasında aldı ve yanağındaki ıslaklığı sildi.

İstersen koltuğa oturalım Jeno. Hem ne yiyeceğimizi de düşünürüz olur mu?

Jeno başını olumlu anlamda sallamış ve koltuğa ilerlemeye başlamışlardı. İkis de kendi hallerinde düşüncelere dalmışlardı.

Jeno yemek istediğin bir şey var mı diye sorunca Jeno başını bilmem dercesine sallamıştı.

Jeno konuşmazsan anlaşamayız ama. O zaman sen de istersen pizza söyleyebiliriz ne dersin?

Tamam olur Jaem diyince Jaemin hemen telefonundan pizzacının numarasını aramış ve favori pizzalarını sipariş etmişti. Jeno ise ona şokla bakıyordu.

Neden far görmüş tavşan gibi bakıyorsun Jeno? Alt tarafı pizza sipariş ettim.

Hayır Jaem şaşırdığım durum hala en sevdiğim pizzayı bilmiş olman.

Bak Jeno. Seninle açık konuşucam ve ortada olan sorunu aslında sorun değil yani olayı bir açıklığa kavuşturmak istiyorum artık. Biliyorsun ki arkadaşlığımız ta ortaokula dayanıyor. Ve sana bir şey itiraf etmem gerek. Liseden beri seni seviyorum. Yani lisenin başınsa bu bir hoşlantıydı ama lisenin sonuna doğru seni sevdiğimi hatta aşık olduğumu anladım. Ve sen gideceğini söylediğinde kalbim tuzla buz olmuştu yani yıkılmıştım. Ama bana o gülleri gönderdiğinde hissettiğim şey kalbimin tekrardan hayata dönmesiydi. Sen yokken yaşayan bir ölü gibiydim ben Jeno. Ve senin geri dönmen benim için çok büyük bir şey. Tabii kalbim hala kırık ama onarılamayacak bir durumda da değil tabii senin onarman gerek. Yani ancak sen onarabilirsin. Şu anki durumumum çok acınası olduğunun farkındayım. Ama işte aşk her şeyi yaptırabiliyor. Peki sen ne düşünüyorsun? Kalbimi onarmak ister misin? Eğer istemezsen hayatından tamamen çıkacağımdan emin olabilirsin diyerek dolu gözlerle Jeno'ya döndü Jaemin. Hızlıca elinin tersiyle gözlerini sildi ve Jeno'ya bakmaya başladı.

Jaemin benim de sana itiraf etmem gereken şeyler var. Ben de lise sonlara doğru senden hoşlandığımın farkına vardım. Ama biliyorsun ki sevgi konularında hiçbir zaman açık olamadım. Bu yüzden de bir korkak gibi davranıp Amerika'ya gitme kararı aldım. Hayatımda aldığım en kötü karardı. Seninle geçirebileceğimiz 2 yılı çöpe attım hem de kendi ellerimle. Gerçekten de bir aptalım. Sana aşık olduğumu ise senin yokluğunda fark ettim. İnanır mısın bilmem ama her gece kendi salaklığımdan ve sana olan özlemimden dolayı ağladım. Hoşlantımın karşılıksız olduğunu düşünüyordum. Ve sana açılırsam reddedilmekten korktum. Daha sonra senin yüzüne bakamamak, arkadaşlığımızı bozmak istemedim. O yüzden senden uzaklaştım. Bedenen uzaklaşmış olsam da kalben hep senin yanında olduğumu fark ettim ve geri dönme kararı aldım. Ve şu an da senin yanındayım. Ve senin kalbini onarmak istiyorum. Sen de benim kalbimi onarmak ister misin Jaem-ah diyerek kalbini görmek istercesine Jaemin'e baktı.

Evet isterim Jeno-ah. Kalp kırıklıklarımızı onarmamız sadece birbirimizin elinde sanırsam.

Evet öyle Jaem-ah. Sadece ikimiz birbirimizin kalplerini onarabiliriz. Geçmişten dolayı çok pişmanım ama geçmişi değiştiremeyiz değil mi? O yüzden gelecekte senin için en iyisi olmaya çalışıcam bundan emin olabilirsin.

Jaemin Jeno'nun sözleri ile ona tekrar aşık olduğunu hissetmişti. O sırada ikisi de birbirine aşk ile bakıyordu. Ve birbirlerine yaklaşmaya başladılar. Nefesleri birbirine karışıyordu. Jaemin Jeno'ya daha da yaklaşarak aralarında hiç mesafe bırakmamıştı. Ve Jaemin dudaklarını Jeno'nun dudakları ile birleştirdi. O an ikisi de gerçeklikten kopmuştu. Sadece birbirlerinin dudaklarına odaklanmışlar ve öpüşlerindeki aşkı hissediyorlardı. Bu öpücük ikisinin de kendinden emin olmasını sağlamıştı. İkisinin de kalbi birbirine bağlıydı bunu daha net anlamışlardı. Öpücüklerini bölen şey ise kapının çalmasıydı. Birbirlerinden ayrılmışlardı ve nefes nefese kalmışlardı. Jaemin ayağa kalktı ve kapıya ilerledi. Pizzaları gelmişti, parayı ödedi ve içeri ilerledi.

Jeno buzdolabından içecek alır mısın? İstediğini alabilirsin.

Senin istediğin bir şey var mı Jaem?

Yok hayır sen ne içersen bana da aynısından getirebilirsin.

Tamamdır diyip mutfağa ilerledi Jeno. O sırada Jaemin de pizza kutularını açmıştı. Jeno içecek olarak kola seçmişti ve bardak da getirmişti. Güzelce birbirlerine bakarak yemeklerini yediler. Daha sonra ortalığı topladılar ve koltukta yan yana oturmaya başladılar. Jeno aniden Jaemin'in elini elleri arasında aldı ve Jaemin'e döndü.

Jaem seni gerçekten çok seviyorum. Biliyorum bunun için erken ama yaklaşık 10 yıldır birbirimizi tanıyoruz. Benimle çıkar mısın?

Jeno'nun dedikleriyle Jaemin'in kalbi kulaklarında atmaya başlamıştı. Tabii ki cevabı hazırdı. Çok düşünmeden Jeno'nun sorusunu cevapladı.

Evet seninle çıkarım Jeno bunu 5 yıldır bekliyorum. Sonsuza kadar birlikte olalım olur mu?

Evet Jaemin sonsuza kadar birlikte olalım. Seni asla bırakmıycam. Bunca zaman bekledikten sonra sonunda birbirimize kavuştuk. Seni çok seviyorum.

Ben de seni çok seviyorum Jeno diyerek Jaemin Jeno'ya kollarını sardı. Jeno da kollarını Jaemin'e doladı.

İstersen bu akşam burada kalabilirsin Jeno. Sana kıyafet verebilirim. Ne dersin?

Olur Jaemin. Çok teşekkür ederim dedikten sonra koltuktan kalktılar ve Jaemin'in odasına ilerlediler. Jaemin Jeno'ya kıyafet çıkardı ve kendisine de kıyafet alarak odadan çıktı. Giyindikten sonra Jaemin'in yatağına yattılar ve birbirlerine sarıldılar.

İyi geceler Jaem-ah. Her şey için çok teşekkür ederim. Seni seviyorum.

İyi geceler Jeno-ah. İyi ki benimlesin. Seni seviyorum diyerek nefesleri birbirine karışırken uyuya kaldılar.

Evett selamm!! Bu fici okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım okurken keyif almışsınızdır. 🥺🥺

Ve aslında bu fici yazmamın belli bir amacı vardı. Bu fici jkoria bebeğimin doğum günü olduğu için ona hediye olarak yazdım. Umarım beğenmişsindir meleğim. 🥰🥰

Diğer ficlerde görüşmek üzere kendinize çok çok dikkat edinn!!! 💗💗

rose, scent, kiss / NoMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin