Selamlar dostlarım yeni bir kısa hikayeye hepiniz hoş geldiniz 😊
YunSan kitabının azınlıkta olduğu ve Multishipper olanlarımıza hediye gelsin heheh ❤
seongjoonggg ve _garipbiatiny_ bu kitap size gelsin hehe ❤
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın dostlarım 😊
Medya YunSan 😍
Medya ATEEZ- Light😚
İyi okumalar ❤
Yunho güzel bir sabaha uyanmıştı. İlkbaharın geldiğini belli eden kuş sesleri, güneşin güzelce parlaması, ağaçların çiçek açması ve insanın içini ısıtan bir hava. Daha ne isteyebilirdi ki Tanrıdan?
Yavaşça yatağından kalkıp pencere kenarından bakıyordu. Kendisine gülümseyen güneşe karşı o da gülümsüyor, anın tadını çıkarıyordu.
Havayı derince içine çekip artık kışlık kıyafetleri arkaya kaldırmanın zamanı geldiğini fark etmişti. Bunu aklına not ederek hazırlanmak için banyoya yönelmişti.Banyodaki işlerini hallederken telefonun çalmasını duymuştu. Lanet olsun diyerek hemen ellerini yıkayıp çıkmış ve gelen aramaya bakmıştı fakat arama değil alarmı çaldığını fark edince bir oh çekmişti. Saate baktığında daha erken olduğunu görmüştü. En azından arkadaşının gelmesine daha çok vardı. Arabası bakımda olduğundan yaklaşık bir hafta alamayacaktı. Neyse ki arkadaşı bu konuyu takmamasını ve onu alacağını söylemişti. Ne kadar teşekkür etse azdır diye düşünüyordu o yüzden.
Banyoya geri dönüp işini bitirdiğinde dolabına yönelmişti. Üstüne sade ama şık bir gömlek giymiş altına da rahat olduğunu düşündüğü kot pantolonunu giymişti. Aynada kendisine bakmış ve çantasına koyacağı eşyaları belirleyip içine yerleştirmişti.
Kahvaltı etmek için fazlasıyla açtı. Bu yüzden enerji bakımından kendisine yumurtalı ekmek yapmaya karar vermişti. Ekmek pişerken aynı zamanda elini yakmaya çalışıyordu. Bittiğinde kendisine ayran yapmak için dolaptan yoğurdu çıkarttı. Bittiğinde dudaklarını yalayarak masaya bakıyordu. Evet şimdi enfes bir kahvaltıya başlayabilir ve doya doya yiyebilirdi.
Sonra havanın güzel olduğunu fark etmişti. Tabağını ve ayran bardağını alıp hemen balkona gitmişti. Bu güzel havada kim balkonda kahvaltı etmek istemez ki?
Keyifle kahvaltısını kuş sesleri eşliğinde yiyip bitirmiş, şimdi ise ayakkabılarını giyiyordu. Spor ayakkabılarını bugüne özel giymişti. Artık yaz geliyordu botları ne yapacaktı zaten.
Apartman kapısından dışarı çıktığında arkadaşının hala burada olmadığını fark etmişti. Saate bakmak için telefonunu alırken birden önüne gelen siyah renkteki BMW ile durmuştu.
Gülümseyerek arabanın kapısını açmış ve girerken arkadaşı konuşmuştu.
"Hoş geldin Yunho"
"Hoş bulduk Mingi-ah"
Hemen gaza basmış ve trafiğe karışmıştı araba. Kırmızı ışık yandığında artık sohbet edebilirlerdi
"Nasılsın bakalım?"
"İyi sen?"
"İyi. Evde tek başına ne yapıyorsun?"
"Film, dizi, kitap okuma falan"
"Yunho o anlamda demedim. Gerçekten evde tek başına sıkılmıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓X-ray Love X YunSan
FanfictionRöntgen çektirmek için gelen Yunho, San'ı ilk gördüğünde çok şirin olduğunu düşünür. Ayağının ağrısının birden geçtiğini hisseder lakin adım attığında acır. San onun kolunun altına girerek röntgen odasına alır. İkisinin de kalbi çok hızlı atarken bi...