Hoş geldiniz dostlarım 😊
Son partımız olduğundan biraz üzülüyorum çünkü bu kitabı kendi okuduğum bölümden yola çıkarak yazıyorum hehe ❤
O zaman şöyle güzel bir oy yağmuruna tutun da sayımızı bilelim😁
Medya-YunSan😍
İkinci Medya - TXT- I KNOW I LOVE YOU
İyi okumalar😊
San ile Yunho el sıkıştıktan sonra yavaşça elleri ayrıldı. Birbirlerine gülümsemeye devam ederken Hongjoong aralarındaki çekimi fark edince içindeki çöpçatan devreleri yandı. Kulaklarına varana kadar gülümseyip içinden:
'Ben bunların arasını yapmayı bilirim'
San yavaşça yatağın yanındaki koltuğa otururken Hongjoong aklındaki planı uygulamaya hazırdı.
"Mingi benimle mutfağa gelir misin?"
"Tatlım Yunho ile-"
"Mingi lütfen tabaklara ulaşamıyorum"
"Canım benim sen iste yeter ki hemen geliyorum"
Hongjoong kendisini biraz rezil ettiğini hissetse de bunu Yunho ve San için yaptığını içinden dile getiriyordu. Mingi ile Hongjoong mutfağa giderken Yunho ile San arkalarından bakıyordu.
İkisi sonunda yalnız kaldıklarında Yunho ile San odada dudakları sanki hiç konuşmayacaklarmış gibi farklı yerlere bakıyorlardı. Ara sıra birbirlerine gizli gizli baksalar da hiç göz göze gelmiyorlardı.
En sonunda cesaretini toplayan San ilk önce güzelce hal hatır sormakla başladı.
"Nasılsın Yunho?"
"Oh iyiyim sen nasılsın?"
"İyiyim bende. Bacağın nasıl?"
"Olduğu kadar iyi diyelim iyi olsun"
"Ow yoksa sen bir Skillet hayranı mısın?"
"Evet öyleyim ve hey bunu nereden anladın?"
"Arkandaki poster bana onların konserine gittiğini gösteriyor çünkü bende de var."
"Gerçekten mi? Ya bir gün senin evine gelmeyi çok isterim o zaman"
"Neden olmasın?"
İki çocuk içeride konuşurken mutfakta da işler değişik bir hal alıyordu.
"Mingi onlar tabak değil çay tabakları"
"E tabak mi tabak"
"Hayır misafire ikram edeceğiz. Pasta tabaklarına ihtiyacım var."
"Çay da demlersin sen şimdi. Dur fincanları alayım "
"Mingi gerek yok. Bence sen en iyisi arkada dur ve beni izle. Sana nasıl yapacağını göstereyim"
Bu tavrı üzerine gözlerini deviren Mingi sevgilisini izlemek için sandalyeye oturdu.
"Bak bunlar pasta tabağı. Unutma bana bundan bir tane daha çıkartma lazım"
Hongjoong pasta tabaklarına yetişmeye çalışırken Mingi hala akıllanmayacak diye düşünüp tabakları almak için Hongjoong'un arkasına geçti. Üstten sevgilisinin elini gören Hongjoong utandı ve elini çekecekti fakat Mingi onun elini tuttu.
Hongjoong bu hareket üzerine daha çok kızarırken Mingi diğer eliyle pasta tabağını almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓X-ray Love X YunSan
FanfictionRöntgen çektirmek için gelen Yunho, San'ı ilk gördüğünde çok şirin olduğunu düşünür. Ayağının ağrısının birden geçtiğini hisseder lakin adım attığında acır. San onun kolunun altına girerek röntgen odasına alır. İkisinin de kalbi çok hızlı atarken bi...