Meraba ben kevin
Size kendi sinifimdan bahsedecem. Yaz tatilini bitip okulun baskadigi zamandi. Sabah uyandim okul icin cantami haziraladim ve gitim. 15 gun once sinif arkadasimizi kacirmislar ailesi gece gunduz ariyolar. Annesi gile bir telefon gelmis. Oglun elimizde 50milyon dolar istiyorlarmis. Klasik laflari soylemisler polise haber vermeyin oglunuz olur die. Babasi polisi aramis polislerde hemen gelmisler. Babasi olayi anlati bize biz babasina biz bulabiliriz dedik. Polisler bize kizdi ve evinize gidin dedi. Bizim sinifin bilgisayar beyini ben telefon numarasini aldim ben bulmaya calisirim dedi. Bilgisayardan cok iyi anladigi icin bilgisayar beyini diorduk. Sinyali buldu ve hepimiz cok sevinmistik polisin bulamadigini biz bulmustuk. En kotu yaninda camliyerden sinyal geliyodu. Camliyer cok kotu bir yerdi butun hapisene kackinlari,esrarkesler,hirsizlar yani oraya polis girmez giremezdi. Biz bunu hic kimseye solemedik kendi aramizda plan yaptik. Adamlari ariyacaktik. Bizde saklanacaktik. Ama yardim almamiz gerekiyordu bunun icin tanidiklarimizida cagirdik. Sabah oldu adamlarin verdigi adrese 1 saat once gitik ve iyicene arastirdik. Herkes saklandi adamlar geldi yakaladik polise teslim etik. Asil bundan sonra basliyomu……