Ja, mensen, dat zien jullie goed! Ik ga een covershop beginnen! Voor nu laat ik de cover die er nu voor staat zitten, maar goed...
Jullie vragen jullie waarschijnlijk af waarom ik dit doe... Dat is simpel: een vriendin zei dat ik het moest doen XD. Ze zei dat het goed voor me zou zijn om me verder te ontwikkelen wat betreft covers maken, en ik denk dat ze gelijk heeft.
Ik ga niet heel moeilijk doen wat regels betreft, maar er zijn een paar dingen die ik wel duidelijk wil hebben:
- Ik lever de cover zo snel mogelijk in, maar je moet er rekening mee houden dat ik soms minder tijd heb in verband met school of andere privé dingen. Dus graag niet te ongeduldig zijn. Als je een berichtje stuurt met de vraag wanneer hij komt is het geen probleem, maar niet elke dag vragen ofzo.
- Heb respect. Ik denk dat dat wel logisch klinkt, maar ik zeg het toch even. Ik ben geen professioneel iemand en kritiek geven mag ook best wel, daar kan ik van leren, maar hou het netjes! Alsjeblieft, dankjewel;).
- Credits geven zou lief zijn!!Voor de rest heb ik niet echt regels ofzo, dus laten we maar naar de inschrijvingen gaan!!
Inschrijfformulier:
1. De titel
2. Ondertitel (optioneel)
3. Auteursnaam
4. Welke sfeer/genre?
5. Uiterlijk hoofdpersonages (optioneel, maar wel handig)
6. Beschrijving van het verhaal (graag zo duidelijk mogelijk!)
7. Zijn er speciale dingen die op de cover moeten?
8. Komt het boek snel online/ is het boek al online?
9. Kleurenpalet?
10. Iets anders dat ik moet weten?Dat was het dan!! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan helpen! Xx Didi
JE LEEST
Covershop ~GESLOTEN~
De TodoYes mensen een covershop! In dit boek plaats ik alle covers die ik heb gemaakt voor andere wattpadders op aanvraag of voor wedstrijden!