Kutu

13 4 4
                                    

Ben Kochari Neshuwo. 14 yaşındayım ve ailemle Japonya'da yaşıyorum. Ailem ve arkadaşlarım bana "Kochi" diye hitap eder.

Cuma günü okuldan dönmüştüm ve evde yanlızdım. Annem ve Babam işteydi, kız kardeşim ise anaokulundaydı. Gelmesine daha 1-2 saatten fazla vardı. Yorgun olduğum için odama gittim ve yatağıma uzandım. Bir süre telefonda takıldım. Ödevlerim olduğunu hatırlayınca da istemeye istemeye çalışma masama doğru yürüdüm. Türkçe kitabımı aldım, tam açacakken kapı çaldı. Kardeşimin servisi erken mi gelmişti? Kimdi ki bu saatte gelen?

Kapıyı açmaya gittim. Delikten baktım, ama hiçbir şey gözükmüyordu. Kardeşimin boyu kısa olduğu için, büyük ihtimalle o gelmiştir diye düşündüm ve kapıyı açtım.

Ancak gelen kardeşim değildi. Kimse yoktu, ama kapının önünde bir kutu duruyordu. Annem kargo geleceğini söylemeyi mi unutmuştu? Ama kargo böyle gelmez ki!

Yaklaşık 10 saniye düşündüm, sonra kutuyu almaya karar verdim. Neden bilmiyorum ama öylesi daha mantıklı gelmişti. Kutuyu içeri taşıdım ve bir makas alıp bandı kesmeye başladım. Korkuyordum aslında ama merakım daha ağır basıyordu. Kutuyu açınca ilk başta korktum ve geriye kaçtım, çünkü içinde patlayıcı benzeri bir şeyler olmasından korkuyordum. Ancak ev patlamadı, yinede kutuya yaklaşmadım. Çünkü içinde bir şeyler kıpırdıyordu ve sesler geliyordu. Birden kutudan gri tüylü, pofuduk bir şey fırladı. Kutudan çıkan o şey bir kediydi. Ancak bu kedide bir şeyler vardı, ya da en azından ben öyle sezmiştim. Kedi kutudan bir şey alırmış gibi kutuya uzandı, ve bir gözlük çıkarıp taktı. Neler oluyordu? Bu da neyin nesiydi? Bu kedi nasıl gözlük takmıştı ki kendine? Bu gördüklerim ne anlama geliyordu?

Kutudaki KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin