Reggel Heeseung meleg tekintetét éreztem meg magamon,ami kicsit zavart,úgyhogy lassan kinyitottam szemeimet.A fiú sötét íriszeit intenzíven enyéimbe véste,majd mély reggeli hangján elmotyogott valami Jó reggelt szerűséget.
- Mit szeretnél reggelizni babe? - simogatta oldalamat amitől minden alkalommal kiráz a hideg, gyakran csinálja ugyan de még mindig nem tudok hozzá szokni és szerintem nem is fogok.
- Csinálunk palacsintát?
- Csinálunk - helyeselt, majd megfordultam,hogy lábaimat a szőrös nyuszis mamuszomba dugjam,de Heeseung megragadta a csuklómat,és visszahúzott fekvő helyzetbe úgy ahogy az előbb is voltam, karjai között.
- Hol marad a reggeli csókom? - nézett kérdőn de egyben kicsit mérgesen is rám, miközben szorosan magához préselt.Amióta együtt lakunk ez elmaradhatatlan tényező lett...a reggeli puszik
- Hmm.. nem is tudom - húztam jobban az agyát - Ha elkapsz akkor megkaphatod! - ugrottam ki az ágyból és már rohantam is le a konyhába. Amint leértem a lépcsőn a folyosó falának támasztva a hátamat vártam a fiút, viszont nem hallottam lépteket, így fejem búbját kidugva pillantottam a feljáró felé.
- Nem is jön... - keseredtem el kezeimet összefonva, azonban hirtelen elém ugrott,mosolygós, derűs arccal, rám ezzel a szívinfarktust hozva.
- Szia szivi! - üdvözölt úgy mint aki először találkozott velem -
Majd amint észbe kaptam,két lépést hátrébb léptem, ezt követően pedig megint megfutamodtam előle.A folyosóról a konyhába értem, mögöttem pedig Heeseung zihálva karolta át derekam erős kezeivel, ezzel jelezve, hogy elkapott.
Magafelé fordított,majd a pultra emelt, ami kicsit váratlanul ért. Mancsaival megint megragadta az előbb említett testrészemet,majd közelebb húzott magához.
Levegő után kapkodva, nézett szemeimbe, amitől a hideg végigfutott a hátamon.
Apró mancsaimat mellkasára helyeztem,majd mint egy kisgyerek szemléltem az előttem álló barátom helyes arcát.Heeseung megunta a várakozást, majd óvatosan egyre közelebb került hozzám.Ajkait szétválasztotta egymástól, aztán az enyémre tapasztotta őket.Nem tartott sokáig mindössze egy rövid puszi volt. Amint eltávolodott tőlem tekintetét rám vezette.
- Szép vagy. - jelentette ki egyszerűen, arcomon pedig megjelent az a bizonyos vörös pír -
Kezeimet nyaka körül összekulcsoltam, és vontam őt egy érzelemmel teli csókba.just fangörcs sisnsisjsisi ×0×
BẠN ĐANG ĐỌC
𝖊𝖓𝖍𝖞𝖕𝖊𝖓 𝖎𝖒𝖆𝖌𝖎𝖓𝖊𝖘♧
Fanfiction▪︎kérések; nyitva ▪︎idolxreader ▪︎hungarian ▪︎ forrás: saját (!!!) ; ritkán fordítások, más kpop oneshotok/imaginesek ▪︎260421 - ... ▪︎ #1 in enhypen 240521 🏅 #1 in txt 240521 🏅 #1 in jay 030621 🏅 #1 in fan 090621 🏅 #1 in ima...