BÖLÜM 1
*Bundan sonra sende bizdensin...*
Nefes nefese kalmıştım ama durmamam gerekiyordu. Aynı şekilde koşmaya devam ettim. Oldukça hızlı bir şekilde koşarken yola çıktığımı farketmemiştim ki birden yere yapışıp vücudumda ki acıyla ayağa kalkamayacak haldeydim.
(YAZAR ANLATIMIYLA)
Klaus: Hass*ktir
Diego: Senin gibi bir ayyaşa araba kullandırtanda kabahat
Allison: Söylencenize gelin bayılmış bu kız.
Five: Bir bu eksikti.
Diego: Luther hadi ambulansın gelmesi vakit alır. Mecbur anneme götürcez. Kızı arabaya taşı.
Luther: Sen niye taşımıyorsun?
Five: Beyfendinin incileri dökülüyor.
Diego: Madem o kadar meraklısın sen taşı.
Five: Hadi Luther akşama kadar seni mi bekleyeceğiz?
Luther: İyi be
Luther Linayı kucağına alıp arabaya bindirir.
(LİNA'NIN ANLATIMIYLA)
Gözümü yavaş yavaş araladığımda farklı bir yerde olduğumu anladım. Anlık korkuyla birden yerimden kalkmaya çalıştığımda başım acayip bir şekilde dönüyordu.
Grace: Sakin ol burada güvendesin. Sadece ufak bir kaza geçirmişsin.
Lina: Ne kazası benim gitmem lazım.
Ben telaşlı bir şekilde konuşurken içerden 6 kişinin geldiğini gördüm.
Five: Sonunda uyanabilmişin Allison'un güzellik uykusu bile bu kadar sürmüyor.
Lina: Hahaha çok komik Allison kim @mına koyayım.
Allison: Ben. Selam senin adın ne?
Lina: Aleyküm selamda benden sana ne.
Luther: Pek arkadaş canlısına benzemiyor.
Lina: Sizle arkadaş olmam gerekmiyor ama burdan gitmem lazım.
Grace: Hayır daha yeni kaza geçirdin. Ani hareketker yapmaman gerek.
Lina: Buna siz mi karar veriyorsunuz?
Diego: Onu duydun işte burada kalman lazım. Yoksa bizde bir yabancıyı burada tutmaya meraklı değiliz.
Lina: Sana ne lan gerzek. Hem bana ne olduğu sizi alakadar etmez. Gidiyorum o kadar konu kapandı.
Dedikten sonra ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Tam çıkacaktım ki daha adını bile bilmediğim o çocuk birden önümde belirdi.
Five: Bak burada kimse senin ergenliğinle uğraşacak durumda değil. Zaten işimiz başımızdan aşkın bir de sen çıkma.
Lina: Hass*ktir ne oluyor lan sen nasıl birden önüme geldin. NOLUYOR YA SİZ KİMSİNİZ?
Klaus: sakin bıcız biz dostuz.