1) Kde to jsem ?

90 8 1
                                    

"Proboha kde to jsem ? Nepoznávám to tu ." Byla jsem v neznámém pokoji . Bez váhání jsem šla ke dveřím ale byly zavřené . "Sakra" .Když jsem nemohla otevřít dveře tak jsem se aspoň podívala po pokoji . Byl nádherný až jsem tim úžasem zapoměla na to všechno zlé . Když jsem se probrala z úžasu tak jsem šla k stlolku na kterým byl dopis a bylo tam napsané mé jméno . Neváhala jsem a otevřela jsem ho . Psalo se tam že se moc omlouvá za to co udělal mým rodičům.Jen jsem nahlas zařvala "A JAK MI TO MÁ POMOCT , MOJE RODIČE JSOU MRTVÍ!".Když jsem to dořvala začala jsem brečet ale jenom na chvíli potom jsem se uklidnila a šla jsem hledat nějaký otvor,okno prostě něco čím bych mohla utéct ale než jsem se stačila pohnout tak někdo otevřel dveře a vešel dovnítř .Představil se jako sluha položil mi šaty na převlečení na postel a odešel.Vyběhla jsem rychle ke dveřím ale než jsem k nim doběhla byl už u nich sluha, zavřel  a zamknul za sebou . "To je slušné chování ?" zařvala jsem a rozzuřeně bouchla do dveří ."To je divné, jak to mohl tak rychle stihnout?"  Pak když jsem se uklidnila  šla jsem k posteli a podívala jsem se na ty šaty. Byly krásné . Měly modro zelenou barvu a nevšimla jsem si že mi sluha přinesl střevíce také měli modro zelenou barvu .Když jsem se převlékla tak se znovu otevřeli se a znovu přišel sluha a měl s sebou jídlo a neznámou dívku . Obě dvě jsme se prohlížely a podle jejího oblečení bych řekla že je nejspíš služka ale když mi podávala jídlo tak mi vysvětlila že je moje OSOBNÍ služka . To mě dostalo . Potom co mi dala vše jídlo na stolek tak mi opatrně podstrčila dopis . Nevím co v něm bylo ale nejspíš to nesměl vydět ten  sluha . Když oba dva odešli tak jsem ho otevřela a psalo se tam že mám co nejdříve utéct že to není tady bezpečné a podepsal se tam někdo jako P.F .Kdo to jen mohl být .Stále jsem nad tím přemejšlela ale potom jsem ulehla a šla jsem spát .

Moc děkuji že jste si moje vyprávění přečetli teda pokud jste to četli :D jo a moc se omlouvám kdyby tam byly chyby . :) P.S Jsem chtěla říct že je to moje první kniha takže když to nebude stát za nic tak víte proč :) .

AmaraKde žijí příběhy. Začni objevovat