Z pohledu Tamari :Konečně jsem je vystopovala. Ta mrcha je u něj doma ! Jak mě jen mohl Stefan podrazit ale já mu to pěkně přiostřím (Ďábelský smích ) ......
Né prosím nech mě bejt ! Prosím pusť mě Tamaro ! ........
"Pane bože to byl jen sen. Hůh." oddychla jsem si . Někdo zaťukal . "Dále" .Otevřeli se dveře a v nich se objevila má služka . "Přinesla jsem vám nové oblečení " přistoupila k nočnímu stolku a dala mi to oblečení na ten stolek. "Proboha jste celá červená a zpocená, vy celá hoříte ! " " Né to je v pořádku, zdál se mi hrozný sen ." "Aha a jste v pořádku , nechcete přinést vodu ?" "Ne, jsem v pořádku jen si potřebuji oddechnout "řekla jsem s úsměvem . "Dobře tak já jdu a připravte se , za chvilku pojedete. " odešla a zavřela za sebou dveře. Pojedeme ? Kam ? Jo vlastně já jedu se Stefanem do toho města .Už se těším ! Podívala jsem se na to oblečení . Bylo to jezdecké oblečení akorát trochu holčičí než obvykle. Vesta byla fialová,košile byla bílá s límečkem a kalhoty byly černé .Šla jsem se umýt , vyčistit zuby , učesat, atd a obléknout. Když jsem byla hotová šla jsem se podívat z okna . Svítilo slunce a krásně voněly květiny . Prostě bylo nádherně ! Najednou mi zakručelo břicho , tak jsem se rozhodla jít dolů a najíst se . Když jsem vešla do kuchyně ,Stefan tam v celé parádě . Seděl u stolu a četl noviny . Jen co jsem dosedla na židli položil noviny a řekl : " No už jsem čekal že nepřijdeš " zasmál se " Taky dobré ráno Stefane " odsekla jsem s úsměvem . "Dobré ráno " taky řekl s úsměvem . Jen jsem se pousmála a vzala jsem mléko a nějakou čokoládovou buchtu . Byla fakt dobrá . Když jsem dojedla tak se Stefan zeptal jestli mužem vyrazit a já přikývla . Když jsme došli ke stájím koně už byli připraveni . Stefan mi pomohl vylézt na koně . Kůň byl kaštanově hnědý a oči měla černo hnědé za to Stefanův kůň byl černý s bílou lysinou na hlavě a měl černé oči . Když Stefan dosedl na svého koně tak jsme vyrazili do města ale ta cesta byla hooodně dlouhá a vedla hustým lesem takže jsme tam hned nedorazili. Bylo hodně ticho akorát jen ptáci zpívali a zvířata vydávali různé zvuky a konečně něco řekl Stefan "Moc ti to sluší v tý vestě" řekl s úsměvem já mu úsměv oplatila . " Anna mi říkala že se ti zdál zlí sen " řekl Stefan (Anna = služka) " Jo zdálo se mi jak mě našla Tamara a chtěla mě zabít" řekla jsem a můj úsměv se změnil na vybledlou , ustrašenou tvář . "Neboj se to se nestane " utěšoval mě a já se pousmála . Najednou Stefanův obličej se změnil . Byl vážný a tak trochu naštvaný . " Co se děje ? " zeptala jsem se ale jak jsem to dopověděla tak koně se splašili a můj kůň mě shodil a spadla jsem na záda chvíli jen jsem tak tam ležela a potom mě někdo zvedl ale bohužel Stefan to nebyl . Byla to Tamara ! Odhodila mě směrem ke stromům ale než jsem na ně dopadla chytil mě Stefan ale to mu bylo osudný Tamara využila příležitosti a oba nás odhodila . Jak to že má takovou sílu? Stefan letěl pár metrů natož já doletěla někam do křoví a omdlela jsem. Když jsem se vzbudila byla jsem někde ve sklepení . Počkat to vězení! Šla jsem ke mřížím a zkusila se protáhnout ale nešlo to "Teď by se hodil korzet. Škoda. " Když jsem se podívala na proti,byl tam Stefan ale ten byl svázaný provazem a řetězem. Ještě jednou jsem se pokoušela protáhnout ale nešlo to. "Stefane? Stefane ? Stefane! " začala jsem na něj šeptat ale on stále spal teda myslím. Najednou jsem slyšela otevírající se dveře a kráčející postavu. Jasně že to byla Tamara. "Tak už jsi se vzbudila ty ču*ko!" "Tamaro ihned mě pusť ! " "Ani náhodou to by mě ani nenapadlo a navíc jsem tě prodala na výzkum!" "Výzkum?" "Jo místo mě tady mají Stefana a tebe jsem sem dala protože nejsi tak normál víš a už musím jít tak přeji ti sladkou smrt " " Jak to myslíš ? počkej! hej ! "
Tak tady máte další kapitolu je to moje zatím nejdelší kapitola teda myslím :D Nejspíš tam budu mít hooodně chyb tak se chci omluvit . Snad se vám to líbilo . Když tak mi napište jestli se vám to líbí a nebo kdyby měl nějaký dobrý nápad abych něco dala do příběhu tak mi to napište do komentářů a ještě moc děkuji že to někdo čte :D MÁM VÁS MOC RÁDA :* :D
ČTEŠ
Amara
VampireUž přesně 200 let utíkám před takovou zrůdou jakou jsem ještě nepoznala . Je to moje sestra Tamara. Nenávidíme se jsme jako oheň a voda , černá a bílá , dobro a zlo .Když jsme byli děti tak jsem vždy vyhrávala ve všem a to se stupňovalo . Žárlila n...