bekleyiş

30 1 0
                                    

Sudenin üzerine meyve suyu dökerek uyandirdik tabi hoca da kizdi normal olarak.

Yavaş yavaş herkes gelmeye basladi hele su 5. Sinif  bebeleri.

Tabii bizde seneye okulun çömezi olucaz orasi ayri neyse konumuz bu değil.

  Ahsenle doğa biyerre bakıyordu bende sude nin tablkete sasrki atiyodum. Rap atiyorum hic sevmez. Zevksiz ya :)))))

  Sonra kafami cevirdigimde o gördüğüm manzara karsisinda sasiknlkik geçirdim. Lan yakisikli çocuk vasrdi oha bizim okula giriyodu hem de :O  ahsenle çocuğu yicek gibi bakiyolardi. Hemen gidip dirseğimi omzuna koyduktan sonra ahsene bakip ohaaa çok tas dedim. Maksat dikkat cekmek.  Havali görünmeye calisirken sude arkadan ittirerek havami aldi. Tamda önune düştüm aq. Kafami kaldirdigimda tas çocuk önümde duruyodu. İyimisin? Evet teşekkürler diyip Piç smile yaptım. Kaça gittimi sordu ve 8. Sinif dedim. Aylini sordu amk. Sevdiğim çocuğu seven kiz. Tanimazmiyim canim derken bu arada ben Kayra dedi.

Ama şuan ona cevapo veremezdim çünkü arkadan uygar geciyodu. Uygar 2 yillik sevdiğim olur bu arada.  Kayranin yanindan ayrılarak uygarin yanina doğru yoneldim . NE YAPİYORDUM BEN !  Direk kayraya doğru bakarak sonra seni ararim dedim. Ve gittim uygar okula girdikten sonra tekrar ahsenlerim yanina gittim. Kayra lise 1 e gidiuyomus aq oys:-)

   Ahsenler merak etme rezil olmadin dediler. Anlatmis lar herşeyi.

----- Hoca hepimizi arabaya topladi tabi en büyük olarak en arka bizim hihihihihihjoiji

Bu arada antalyaya gitmemizin sebebi yarış. Belki çoğunuz bilmiyorsunuz ama asdi orienteering. Koşarak hasrita ile hedef bulmaca diyim  kisaca. Hoca yanimiza gelerek çikiş saatelerimizi  verdi. Tabi sadece ben ve doğa yarisiyoruz ahsenle sude  öylesine geldi. Ve beklememizi söyledi. Hocayida çok severim ahsenlerle konustugumuz konulari konuşuyoruz hocayla ya yakisikli cocuk sevgili felan :D  severim yani.

~~~~~~~~~~

    

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin