~Baslangıç~

33 1 0
                                    

Her sabah olduğu gibi sabahın 6 sında çalan alarm. Kalkiyim diye üzerimdeki yorgani alan annem. Klasi/k işte. Ama bugün farkliydi. Kalkmamin sebebi okul değil  antalya yoluydu.~~

  Kalkıp yüzümü yikadiktan sonra wc ye girdim. Ve gözlerim kapandı taa ki Kalk hadi geç kalacaksın !! Sesini duyana kadar. Hadi ama ya tuvalette de mi rahat yok !!

Kahvaltı da  hersabah olduğu gibi Nutella ekmek yedim :3  doyurmuyo ama olsun. Saat  7 olmuştu sanirim giyinmenin vakti geldi. Üzerime yolda rahat oturabilceğim uzun  siyah taytimi ve bordo kazağimi giydim. Siyah kapşonlumu üzerime gevirdim. Hava güneşliydi  *Ha ha* okula gitmiyorum ya ondan sanirim -.-

Kendimden agir  valizimi kapiya cikartip yarim saat abimi bekledim. '' hadi ama servisle gitsem coktan varmistim''.  Kart sesiyle, tamam be! Söylenme. geldik işte hasdi giy ayakabilarini. Anneme sarilip optukten sonra ciktik. Merdivenlerde valizi tasima cabasindayken yere kapaklandim. "Off" abimde guluyo oradan mal  mal. Gerçi ben kendime gülerken onun gülmemesi imkansizdi.  Neyse çok gulucegine tasi su valizi hayvan !

~~~~~

Arabaya bindigimizde sigara yakti. Ne bakiyon len.

"Götunun yediğine inanamiyorum abi babam  bile arabada sigara icmezken SEn iciyosun. Vay  canina. "  Derken Ahsen le Doğayi gördüm.  Yürüyerek gidiyolArdi doğa ahsenlerde kalmis galiba. ;dur abi arkadasslarim.

A=Günaydın can abi gunaydin eylem ajaja !

D=Günaydiınn

  A=(kulagima fisildayarak ( sözde )) Lan abini yerim aq çok yakisikli.    Hic duymadi gerçekten :D

Derken doğa oksurdu 

Abim, direk sigarayi camdan atti. Valla bravo dogacim benim yaptiramamadigimi sen yaptin.

------------

''Surda dur abi''

Abim;hadi gorsuruz

  Görüşürüz abi öptüm candan ablaya SElam !

 

Allah bilir içinden sövdü. Sevgilisi olduğunu bilmiyorum zannediiyuo. Salak.

Ahsen "Sude malagı nerde ya ?"

Dogayla birbirimize bakarak"uyuyodur o hahahaha"

Gerçektende öyle cikti servise kurulmuş yatiyo oh ne ala be.

   YOLA ÇIKTIĞIMDA YENİSİ GELİCEK !

YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin