Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy szép Magyar falucska.
Hollókő.
Ez a Magyar falucska tele s' tele volt szebbnél szebb fiúkkal, de a lányok akkor is csak egy fiút kívántak maguk alá.
A falu legderékebb fiúcskáját, aki mindig őszinte volt mindenkivel szemben, aki bármilyen kérést teljesített bármiről volt szó, akinek az iskolában kitűnő jegyei voltak (😏)
Ő nem volt más mint Itachi.
De egy gond vele is volt, ő sem lehet álszent.
A gond, ez a gond nagyon nagy volt.
Szerencse hogy eddig 15 évig titkolni tudta.
Hiába nézet kb. Minden lány szoknyája alá ha még is csak egy fiú hozz húzta a szíve.A gond, hogy meleg volt.
Szerelme szép neve.
Hidan.
Hidan:De viszont volt egy bökkenő.
Hidan nem szerette őt viszont, mivel azt se tudta még ki az az Itachi.
Csak Itachi figyelte a 12 éves kis fiút.Éppen Mikoto, Itachi anyukája kopogtatott Itachi ajtaján.
-Igen anyucikám- Nyitotta ki az ajtót az anyja előtt.
-Hmm. Láttom Itachi fiam ma is elég derék vagy, kérlek menny le nekem a boltba tejért- Itachinak se szó, se beszéd nem kellett ment is, de előtte el készült.El vette az anyukától a pénzt, fel vette a szép legényes kabátját s fel tette a fekete kalapját.
Mielőtt még ki lépett volna a házból, anyukája utána szólt.
-Héj Itachi drágám, ha nem lenne nagy gond, el hozzhatnád Obito báttyjádtól Sasuke drága fiacskámat, tudod pénteken ott aludt- Itachi tudta jól hogy anyukája erre is meg kéri, ezért fogta magát és el indult minnél hamarabb hagy végezzen a dolgával, aztán pedig gyakoroljanak Sasukeval s ebédeljenek jou kalácskát.
Itachi ment, mendegélt a bolt felé mikor meg nem láttot egy kis sikátor féleséges utcát.
Itacsit nagyon fúrdalta a kívácsiság, mikor is be nézett, azzonal meg látta a fehér lobboncot.
Hidan.
Hidan ment a kis kettos üzlet felé.
Ekkor be lépet az üzletbe, az ajtó csillingelve vissza csapódott.Itachi úgy gondolta utána néz mit keres Showbert boltjában a szerelme.
Itachi a kis bolt ablak aljában lapulva nézte ahogy Hidan a kis szoknyácskáját húzogatva fel ül a pultra és homlokát neki dönti fekete Pákóénak.
Ekkor Itachi a száját el takarva fulldoklott vörös arccal hogy el ne sikítsa magát.
A szíve össze tört.
Nem is, inkább darabokra.
Sőt szilánkokra.Ekkor meg látta hogy mögöttük áll Orbán a Death Note-all a kezében, le hunyja a szemét, kinyitja és piros lesz.
Ekkor Itachi meg fordult és el kezdett futni a másik bolt felé, tudta hogy evvel csak Obito báttyja tud valamit kezdeni mivel már lassan Y/N-el 3 éve keresik a Death Noteot.
Mikor meg vette a tejet, lassan maszkkal a fején (ilyenkor jó hogy covid van) el indult Obito báttyához és szerelméhez Y/N-hez az új hírrekkel, na meg Sasuket is el hozni.
𝑭𝒐𝒍𝒚𝒕𝒂𝒕𝒂́𝒔 𝒌𝒐̈𝒗𝒆𝒕𝒌𝒆𝒛𝒊𝒌......
ESTÁS LEYENDO
Szivárvány csapat (Az Én Balfasz Csapatom)
HumorNa szóval...... Úgy gondoltam hogy ezt meg kell csinálnom..... Egy történetett arról hogy milyen egy balfasz vagyok és milyen balfasz dolgokat tudok írni 👍...... Meg a legkomolyabb dolgokat is el tudom cseszni...... Akinek van kedve el olvashatja...