Platonik A(cı)şk

25 1 0
                                    

            Sonra insanlar yaşamaya devam ediyorlar işte hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorlar .

     Sen onun gözlerine bakarken kalbinin bir kamyona çarpıp uçurumdan düştüğü hissini yaşarken o başkasına bakıyor güzel insan vazgeç . Sen sırf onun için bir çok şey yaparken o senin için hiçbir şey hissetmiyor işte . Hayat işte bir uçurumun kenarındasın ama düşmene izin vermiyorlar korkmanı acı çekmeni istiyorlar . Hep yanında birisi olsun istiyorsun seni kaybetmekten korkacak , her gün yalnız kalıp ağlıyorsun ama seni kaybetmekten korkacak insan yok inan . 

     Senin kendinden başka kimsen yok . Aslında benim yaşamak için hiçbir nedenim yok . Bazen düşünüyorum da neden yaşıyorum ? neden mutlu değilim ? neden herşey beni buluyor ? neden sadece hayallerime gülümsüyorum ? yaşamak için nedenim yok hayallerim gerçekleşmeyecek .     Sadece dünyanın akışına uyum sağlıyorum . Varlığım yokluğum kimse için birşey değiştirmeyecek .       Hepimiz böyle düşünmüyor muyuz ? Peki , neden hayattayız neden bu eziyet karşılığında bunları tekrardan yaşıyoruz . Mesela ben çirkinim , okulun bahçesine çıktığımda o an yok olmak istiyorum kimse beni görmesin istiyorum . Hani diyorlar ya insan kendiyle barışık olmalı yok işte abi yok . Sen kendine barışık olsan ne olur insanlar sana barışık değil . İnsanlar çok acımasız . Dış görünüşün kadar hayatın . Güzelsen güzel işte . Çirkinsen ...

Senin HikayenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin