Gözlerin boşluğa dalar birden . O an kaç insan kaç farklı hikaye geçti önünden bilemezsin. Her insan kendi hikayesini yazmak için çırpınır. Bu gün kaç insan intihar etti diye düşünürüm hep. Bu kadar acıya kim dayanır ki zaten. Kim isterdi bu kadar acıyı. Hadi kendi özümüze dönelim . Dış görünüşümüz ne kadar güçlü olsa da içten içe acıların bizi bitirmesine şahit olan insanların biz. Peki bizler ne kadar güçlüyüz ?
Sizlere hep aşktan bahsettim hayatımın tamamını kaplayan acıdan peki o zaman aştan başka acıları tartışalım bugün. Hani bazı sözler vardır ''Dış görünüş önemli değil.'' , ''Ön yargılı değilim.''. Bunların kaçı doğru diye aklımdan geçerdi hep. Sonradan anladım bunların yalan olduğu hani dışarı çıkarsın önünden bir kız geçer hayranlıkla bakarsın ve bakarsın hayaller kurarsın sonra . Hangimiz dış görünüşü kötü olan birine acaba düşüncesi nasıl ? bende hayranlık bırakacak düşüncelere sahip mi diye düşünürüz ki . Bundan dolayı ''Dış görünüş önemli'' evet öyle önemli eğer size dışarı çıktığımda gördüğüm kızları anlatırsam sanırım çok uzun sürecek bu yazı .
Gelelim ''Ön yargılı değilim'' sözüne . Hangimiz de yok hangi güzel insan da yok diye sormalı ilk önce .Hayatın her anı ön yargıdır önüne geçemiyorsun ki birde .Hayatımızda yapabileceğimiz en güzel şeylerden biri iyi sevmek bence şimdi o nasıl oluyor diyeceksiniz bilin ki çok güzel oluyor . Kimseden karşılık beklemiyorsun mesela sonra başkaları için değilde kendin için var olduğunu biliyorsun.Daha anlatmadığım nicesi...
Umarım sizde iyi seversiniz her şeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Hikayen
HumorKendini anlat bana adam . Hep başkalarından duyduğum şeyleri sen anlat bir de bana . Benim sen olmuş ruhumu en güzel kelimelerle anlat bana .